سید حسین حسینی به همین دلیل برمی گردد

سید حسین حسینی به همین دلیل برمی گردد

سید حسین حسینی دروازه بان 30 ساله استقلال که حالا بازوبند کاپیتانی این تیم باتجربه جام جهانی را در دست دارد پس از 4 هفته دوری از جام جهانی آماده بازگشت به میادین و حضور مجدد در لیگ برتر است. قفس توری استقلال.

حسینی که در این چهار هفته هیچ گاه از تمرینات استقلال غافل نشد و گاهی همراه با کادر فنی تمرینات تیمش را از نزدیک دنبال می کرد، در روزهای اخیر با حضور در تمرین استقلال زیر نظر بهزاد گلم پور به وظایف سنگین دروازه بانی مشغول شد اما او به میادین بازگشت و دوباره ظاهر شد در تیم استقلال سید حسین حسینی تنها انگیزه حضور در هفته بیستم مقابل پیکان نیست.

با نگاهی به ترکیب پیکان مشخص می شود که محمد رشید مظاهری حریف دو فصل پیش سیدحسین حسینی در استقلال در محدوده ترکیب پیکان قرار خواهد گرفت. مظاهری که در ابتدای لیگ برتر بیستم به استقلال پیوسته بود از ابتدا رقابت سختی با سیدحسین حسینی داشت اما این دروازه بان در نهایت در نیمه زمستان 1400 (بهمن ماه سال گذشته) از این تیم جدا شد.

مطمئناً انگیزه حسینی برای بسته نگه داشتن دروازه اش در مقابل هم تیمی و رقیب سال های اخیر خود در استقلال که آن سوی زمین ایستاده است، انگیزه آن بازیکن را برای حضور در بازی مقابل پیکان دوچندان خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم های استقلال و پیکان از ساعت 15 فردا در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید