افشاگری عجیب سید حسین حسینی از بازی نکردن یزدانی و مورمند

افشاگری عجیب سید حسین حسینی از بازی نکردن یزدانی و مورمند

سیدحسین حسینی پس از پیروزی استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: بازی را بردیم و فاصله را در اوج بیشتر کردیم اما ناراحت هستیم مگر اینکه قبل از مسابقه دو بازیکن اینطور ما را بگیرند. استقلال دوباره به میدان آمده و فاصله بیشتر شده اما ما به این مشکلات عادت کرده ایم. ما احساس می کنیم که دست هایی پشت پرده وجود داشت که بازیکن ما در آن لحظه می توانست آن را نگه دارد.

وی ادامه داد: ما به دنبال بی قانونی نیستیم و اردو برای همه است و همه باید بروند اما الان نقل و انتقالات تمام شده و بازیکنی که ملی پوش را به دوش می کشد کجا باید برود؟ من برای بازیکنان و کادرفنی فجر احترام زیادی قائل هستم اما مدیران این باشگاه در پشت صحنه نقش آفرینی کرده اند تا بازیکنان ما بازی نکنند. اگر بازیکن سرباز به فجر برود فکر نمی کنم با میل بازی کند. گرفتن بازیکن سرباز مناسب خیلی بهتر بود. استقلال دوباره به اوج رسید و چند تیم برای پایین آوردن ما بسیج شدند.

دروازه بان استقلال درباره آزادی وحید امیری گفت: نمی خواهم اسم کسی را ببرم اما امیدوارم برای سربازان تیم های دیگر هم همین کار را بکنند. با این قانون خیلی از آنها سرباز هستند اما روی دو دوست ما دست گذاشتند. امیدوارم به همین اندازه نسبت به دیگران حساس باشند.

حسینی گفت: در این چند سال که استقلال می خواست موفق شود، می توانید بررسی کنید که آیا اتفاقی افتاده که باعث ناراحتی تیم ما شده است یا خیر. تعجب می کنیم که چرا آنها اینقدر روی دو بازیکن ما حساس هستند. با سربازی مشکلی نداریم اما می گوییم تا پایان فصل یعنی سه ماه در کنار ما هستند و در نقل و انتقالات به تیم های دیگر می روند. فکر نکنم مشکلی پیش بیاد و سربازی هم مثل 2 سال.

وی ادامه داد: باید به فکر آینده بازیکن هم باشیم. حالا آنها نمی توانند در لیگ برتر و فجر بازی کنند و باید به تیم ملوان در دسته اول بروند. با این حال، این بر آینده آنها تأثیر می گذارد.

دروازه بان استقلال در مورد وریا گفوری و رفتنش گفت: بحث در این باره است و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود و موفق شویم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا با او صحبت کرده اید، گفت: صحبت کنید که چه بگوییم اما سعی کردیم مواردی را جمع آوری کنیم تا خللی در روند تیم ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید