سیل امامزاده داود 5 کشته، 9 مفقود و 8 مجروح برجای گذاشت


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886110

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

مهدی ولی پور گفت: متاسفانه در امامزاده داوود پنج نفر از هموطنانمان بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان و گرفتاران در اثر رانش زمین که صبح امروز در تهران رخ داد، گفت: امامزاده داود و بخش‌هایی از مناطق شمالی تهران از ساعت 1:30 بامداد امروز بر اثر بارندگی شدید در منطقه امامزاده داود تهران، پاکدشت و دماوند گزارشی مبنی بر آبگرفتگی آب گرفتیم و متاسفانه در امامزاده داود پنج نفر از هموطنانمان. بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند و همچنین 9 مفقود و 8 نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: 40 تیم امدادی، تجسس و سگ های مواد یاب به منطقه امامزاده داود اعزام شده اند و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: همچنین در پاکدشت پنج منزل در روستای شریف آباد و در دماوند در دو روستا حدود هشت خودرو و چند منزل با مشکل مواجه شدند. و از سوی دیگر کشوری دو مفقود شده و در دماوند نیز گزارش شده است.

به گفته این مسئول، امدادگران در جستجوی مفقودین هستند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب دست از تلاش بر نمی دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: از نظر بارندگی، بارندگی و خطر سیل، وضعیت امامزاده داود تثبیت شده و 500 نفر به مکان های امن در امامزاده داود منتقل شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید