رانش زمین در منطقه امامزاده داود تهران/ هفت نفر مجروح شدند


169823072 خبر خاکستری

وی افزود: گزارش های ما از محل حادثه حاکی از مصدومیت هفت نفر است که خوشبختانه حال همگی خوب است و اقدامات پزشکی انجام شده که هر هفت نفر با آمبولانس برای اقدامات درمانی بیشتر به مناطق پایین دست منتقل شدند.

میادفر گفت: خوشبختانه تیم‌های امدادی هم‌اکنون در محل حضور دارند و با روشن شدن هوا، تیم‌های هلال احمر نیز در حال جست‌وجوی منطقه برای جستجو و نجات هستند اگر سیل کسی را به پایین دست برد.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه 7 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس اورژانس به محل حادثه اعزام شده اند، گفت: در حال حاضر وضعیت آرام و عادی است و زائرانی که در راس بودند توسط امدادگران اورژانس و قانون در حال انتقال هستند. افسران مجری در پایین دست هستند.

میادفر در پایان با بیان اینکه بیمارستان‌های شهدای تجریش و حضرت رسول (ص) به عنوان نزدیک‌ترین بیمارستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند، از مردم خواست از تجمع در محل حادثه خودداری کنند.


حضور آتش نشانان در عملیات امداد و نجات در امامزاده داود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران درباره آبگرفتگی امامزاده داوود نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این منطقه تحت پوشش سازمان آتش نشانی تهران نیست اما پنج تیم اطفای حریق شهر تهران به عنوان نیروی پشتیبانی به محل اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: آبگرفتگی در قسمت های بالای جاده امامزاده داوود، روستاهای اطراف و محدوده داخلی امامزاده رخ داده و آتش نشانان در حال انجام عملیات امداد و نجات هستند.

ملکی گفت: آتش نشانان تهران در دقایق ابتدایی چند نفر را نجات دادند اما آمار دقیقی از تعداد نجات یافتگان در دست نیست و عملیات همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید