شاخص بورس ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم دو میلیون و ۳۱ هزار واحد روند صعودی داشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ تا رقم دو میلیون و ۳۱ هزار واحد روندصعودی داشت.


به گزارش خبرگزاری موج، شاخص کل بورس امروز رشد حدود ۱۳ هزار واحدی را نسبت به دیروز تجربه کرد و روی دو میلیون و ۳۱ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز ۲۵ مهرماه با رشد ۱۳ هزار و ۹۲ واحدی به بیش از دو میلیون و ۳۱ هزار  واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز افزایش ۳۱۶۸ واحدی نسبت به روز گذشته داشت و رقم ۶۸۹ هزار و ۹۴۹ واحد را ثبت کرد.

در این بازار بیش از ۲۸۶ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

در این بازار پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی ‌و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری صنایع‌ شیمیایی‌ ایران جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند که همه این نمادها روند صعودی را تجربه کردند.

همچنین در بازار امروز سرمایه شاخص کل فرابورس نیز رشد ۱۲۹ واحدی نسبت به روز گذشته اتفاق افتاد و این عدد روی ۲۵ هزار و ۲۸۷ واحد ایستاد.

در این بازار نیز بیش از ۱۶۲ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۳۷ هزار و ۴۱ میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی تندگویان، مدیریت انرژی امید تابان هور، ایران خودرو دیزل و فولاد هرمزگان جنوب تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس در بازار امروز بودند که همه نمادهای مذکور به غیر از ایران خودرو دیزل روند صعودی را نسبت به روز گذشته خود داشتند.

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید