شادی سرکش پرسپولیسی ها از استقلال

شادی سرکش پرسپولیسی ها از استقلال

آرمان رمضانی بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره گل خود به شهر خودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: یکی از بهترین شب های زندگی من و استقلالی ها بود. وقتی وارد زمین شدم انرژی خوبی از هواداران گرفتم و انگیزه خوبی برای گلزنی داشتم. به لطف خدا و تلاش بازیکنان موفق به گلزنی شدم و هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک کردند.

وی در خصوص انتقالش از پرسپولیس به استقلال گفت: در ابتدا خیلی سخت بود اما همه این انرژی مثبت را به من دادند و پذیرفتند و این انگیزه در من ایجاد شد تا جواب محبت آنها را بدهم. می‌دانستم که اگر کسی تمام تلاشش را بکند، خداوند پاداش زحماتش را خواهد داد. برای رسیدن به پیراهن استقلال زحمت و تلاش زیادی کشیدم و هر بار که برای این تیم بازی می کنم سعی می کنم آن پیراهن را برای خودم نگه دارم و هر زمان که در زمین هستم سعی می کنم تا حد امکان به تیم کمک کنم.

رمضانی درباره 4 بازی باقی مانده استقلال در لیگ برتر گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده و نمی توان فوتبال را پیش بینی کرد. همانطور که کادر فنی و آقای فرهاد تاکید دارند 4 مسابقه باقی مانده است و باید در این دیدارها پیروز شویم و رکورد را حفظ کنیم و با بهترین امتیاز و شرایط موجود قهرمان شویم.

بازیکن استقلال خطاب به هوادارانش گفت: از هواداران متشکرم. از روز اولی که به اینجا آمدم به من انرژی مثبت دادند و قطعا بازی با شهر خودرو بهترین روز زندگی من بود زیرا بسیار پرطرفدار بود و وقتی واکنش هواداران و ویدیوها را دیدم از ته دل خوشحال شدم. از قلبم ممنونم.خدایا هواداران خوشحال به خانه آمدند. .

رمضانی در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: فولاد تیم خوبی است و بازی فولاد شرایط خاص خود را دارد. ما با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و این چیزی است که کادر فنی و هواداران از ما می خواهند. امیدوارم خدا به ما کمک کند تا کامل برگردیم و شرمنده هواداران نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید