واکنش کشتی سرکش ایران به ناکامی استقلال

در این دور از مسابقات و در دسته تا 125 کیلوگرم امیرحسین زارع (مازندران)، یدالله محبی (کرمانشاه)، امیررضا معصومی (گیلان)، امیررضا امیری (لرستان)، سالار حبیبی (توابع تهران)، مصطفی تقانی (خراسان) رضوی، علی اکبرپور (اروند)، امین طاهری (تهران)، مهدی هاشمی (مازندران)، مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)، عرفان جعفری (مازندران)، محمدعلی تبار (یزد) و امیرعلی پولادی (جوانان) حضور دارند. و رسیدن به تیم دوم ملی تلاش خواهد کرد.

امین طاهری تصریح کرد: دسته 125 کیلوگرم در شرایط فعلی مدعیان زیادی دارد و همگی برای رسیدن به مسابقات جهانی 2023 بلگراد تلاش می کنند. سطح رقابت در این وزن بسیار بالا و حتی در سطح جهانی است. اگر نگاهی به افتخارات مدعیان این رده بیندازیم متوجه سطح رقابت های جام تختی در این وزن می شوید.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا گفت: با تمام توان و آمادگی در این مسابقات شرکت می کنم و بدنم از مسابقات قهرمانی کشور آمادگی بیشتری دارد. من حدود یک ماه است که تمرین می کنم. همه 125 کیلوگرم رقبای من هستند و از کسی نام نمی برم اما سعی می کنم بهترین عملکردم را در ارومیه به نمایش بگذارم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم قهرمانی تیم محبوبش (استکلال) در لیگ بیست و دوم، گفت: نمی خواهم در مورد فوتبال صحبت کنم چون کاملاً روی جنگیدن و موفقیت در جام تختی تمرکز کرده ام.

امین طاهری از مسابقات رنکینگ 2021 لهستان که قبل از المپیک توکیو برگزار شد، حدود یک سال است که از میادین دور بوده و موفق به کسب دبل نشده است. او سابقه برد و باخت مقابل امیرحسین زارع در لیگ را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید