شاهکار جدید فتح الله زاده در استقلال

شاهکار جدید فتح الله زاده در استقلال

یکی از بازیکنانی که در لیگ برتر عجیب ترین شرایط ممکن را پشت سر می گذارد سبحان حقانی است. بازیکنی که در ابتدای فصل قراردادش تمدید شد اما نیم فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی در تمرینات از دست داد. با وجود ریکاوری این بازیکن جوان، او هنوز نتوانسته نظر مثبت ساپینتو را جلب کند و در این فصل در یک بازی هم به میدان نرفت.

خاقانی در استقلال با شرایط عجیبی روبرو شد. علی فتح الله زاده پس از تغییر قراردادش در دوران آجورلو و البته جدایی از آبی ها به این بازیکن اعلام کرد که به دلیل غیبت طولانی مدتش باید مبلغ قراردادش را کاهش دهد که با آن موافقت نکرد و به همین دلیل کارت دریافت کرد. برای بازی هنوز منتشر نشده است.

روز گذشته ناصر فریاد شیران، معاون اجرایی سابق باشگاه استقلال با انتقاد از افزایش دستمزد این بازیکن جوان گفت: آیا می توان با بازیکن جوانی که قراردادش 500 میلیون است قرارداد 5.5 میلیاردی امضا کرد. با وجود اینکه خبرنگاران اصرار داشتند که منظور او کدام بازیکن است، نام سبان حقانی را ذکر کرد.

حالا این بازیکن جوان در مورد آن صحبت می کند. خاقانی در آغاز گفت: من نگران مطالبی هستم که یکی پس از دیگری درباره من می گویند. هرکس از همه جا می آید سخنرانی سبحان حقانی را به وسط می آورد. هر کسی که می خواهد خود را تبرئه کند یا پشت دروغ های خود پنهان شود یا در بین هواداران محبوب شود، حرف من است.

وی ادامه داد: می گویند سبحان حقانی اینقدر گرفته است! اگر کسی سندی در مورد میزان حقوق من دارد لطفا بفرستد. الان متاسفانه قراردادی که برای من با فدراسیون ثبت شده چیز دیگری است. اما همه پشت سر هم دروغ می گویند و من راضی نیستم. باید یکی یکی بیایند اون دنیا و جواب بدن.

بازیکن جوان استقلال خاطرنشان کرد: خدا را شکر این تیم سال گذشته بدون باخت قهرمان شد. هواداران نیز از این موضوع خوشحال بودند. من هم بازیکن بی تاثیری نبودم و تاثیر داشت، همه هواداران این را شاهد بوده اند. من در ابتدای فصل با آقای آجورلو قرارداد دیگری بستم. اما بعد از بازگشت از مصدومیت، آقای فتح الله زاده باری را بر دوش نگرفت و به من گفت که قراردادم از بین رفته است! اگر این قرارداد مال خودشان بود. در صحبت هایی که با آنها داشتیم، قرار داد جدید را بنویسیم که همیشه از آن دوری می کردند و از دست من خارج می شد. حتی پای حرفشان هم نمی ایستادند.

خاقانی تصریح کرد: این خلاصه قضیه است و قراردادی که به ثبت رسیده است قراردادی است که چند سالی است اعتبار دارد. آدم با دیدن این مقدار می خندد که من با این رقم استقلالی مانده ام. نمی دانم پیشکسوتان استقلال به دنبال چه هستند. آیا آنها می خواهند بازیکن را خراب کنند تا بین هواداران محبوب شود؟ به من اعتماد کنید، این راه درستی نیست.

وی همچنین افزود: نامه مکتوب آقای ساپینتو را دارم و می توانم آن را برای شما ارسال کنم که به آقای فتح الله زاده گفته است سبان حقانی را می خواهم و درخواست تمدید قراردادم را کرده است. من خودسرانه نرفتم که به آقای فتح الله زاده بگویم با من از سر گرفته شود، طبق دستور آقای ساپینتو بود. من هنوز در تلاش برای بازی هستم. قراردادی که دارم واقعا کم است و به خاطر هواداران ماندم.

بازیکن جوان استقلال تصریح کرد: افراد دیگری تخلف می کنند، اختلاس می کنند و پول می گیرند اما من به عنوان یک بازیکن جوان باید آن را بخورم.این واقعا درست نیست. نمی دانم برخی از پیشکسوتان از چه اطلاعاتی پشت یک بازیکن جوان این حرف ها را می زنند، باید در آن دنیا جواب بدهند. دروغ های سنگینی پشت سرم بود که نمی پذیرم.

خاقانی در نهایت گفت: خارجی مانند ساپینتو که مرا نمی شناسد آنقدر داناست که قصد کمک به من را دارد، اما متأسفانه ما به خود رحم نمی کنیم و عده ای به دنبال تخریب دیگران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید