شباهت چهره سنت مری و لیدی گاگا خبر/ عکس شد

اما به نظر می رسد کاربران توییتر پس از دیدن این تصویر متقاعد نشده اند. این پست 78000 لایک دریافت کرده و بیش از 12000 بار به اشتراک گذاشته شده است. به گفته یکی از کاربران توییتر، این تصویر احتمالا جعلی است.

شباهت چهره سنت مری و لیدی گاگا خبر/ عکس شد

شباهت چهره سنت مری و لیدی گاگا خبرساز شد

در سال 2015، دانشمندان جهان را با طرحی از ظاهر عیسی مسیح شگفت زده کردند. بر اساس باورهای سنتی، عیسی با وجود اینکه در منطقه یهودیه در خاورمیانه به دنیا آمده بود، موهای بلند، چشمان آبی و پوست سفید داشت.

اما یک محقق بریتانیایی معتقد است که انسان شناسی حقوقی تصویر بسیار دقیق تری از ظاهر عیسی مسیح ارائه کرده است. و نتیجه هیچ شباهتی به مردی با موهای طلایی، چشم روشن و پوست رنگ پریده ای نداشت که همیشه از او دیده بودیم.

شباهت چهره سنت مری و لیدی گاگا خبرساز شد

ریچارد نیواستاد ممتاز دانشگاه منچستر، برای اولین بار این تصویر را در سال 2015 منتشر کرد که اخیراً دوباره در فضای مجازی ظاهر شده است. او با کمک باستان شناسان و با استفاده از روش هایی مشابه با روش هایی که پلیس برای ردیابی مجرمان استفاده می کرد، چهره عیسی را بازسازی کرد.

این تیم از نقاشی‌های یافت شده در مکان‌های باستان‌شناسی مختلف که قدمت آن‌ها به قرن اول و قبل از جمع‌آوری کتاب مقدس بازمی‌گردد، برای تعیین رنگ مو، چشم و پوست عیسی استفاده کردند.

شباهت چهره سنت مری و لیدی گاگا خبرساز شد

بر خلاف تصور عمومی، تیم مدعی است که عیسی مسیح احتمالاً چشمان تیره، موهای مجعد کوتاهی داشت که مناسب مردان زمان خود بود. از سوی دیگر، با توجه به اینکه او تا حدود 30 سالگی در بیرون از خانه به عنوان نجار کار می کرد، نیو و تیمش معتقدند که او عضلانی تر و قوی تر از آنچه پرتره های غربی نشان می دهد، با چهره ای آفتاب سوخته بود که او را مسن تر نشان می داد. این نشان می دهد.

شباهت چهره سنت مری و لیدی گاگا خبرساز شد

نیو در آن زمان تاکید کرد که بازآفرینی او از عیسی تنها بر اساس یک مرد بالغ است که در آن زمان و مکان زندگی می‌کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید