شرایط عجیب رضایان برای پیوستن به پرسپولیس

سرمربی السیلیه هفته گذشته به رضاییان و مدیر برنامه های این بازیکن پیام داده بود که تحت هیچ شرایطی این بازیکن را نمی خواهد و در صورت ماندن در السیلیه باید به تیم دوم این باشگاه برود اما رضاییان تا آخرین لحظه منتظر ماند. دقیقه، که در آن مربی می تواند نظر خود را تغییر دهد یا برای او تیم جدیدی در قطر پیدا کند. از طرفی عوامل ایرانی و چند نماینده قطری سعی کردند رضایان را در فوتبال قطر نگه دارند و حتی خود رضایان هم به آنها گفته بود که نمی خواهد به فوتبال ایران بازگردد اما در نهایت پیشنهادی از آن بازیکن دریافت نشد. رضاییان حتی به نزدیکانش گفته بود که چندین سال بدون مشکل در قطر فوتبال بازی کرده و حقوقش را به موقع دریافت کرده و با بازگشت به فوتبال ایران دیگر نمی خواهد وارد مسائل مالی شود.

رضاییان اما با شرایطی مواجه شد که دوست نداشت و دو شب پیش تصمیم گرفت بار دیگر پای میز مذاکره با مدیران السلیا بنشیند و در نهایت دو طرف با جدایی رسمی از این باشگاه قطری موافقت کردند. مدیر برنامه های این بازیکن در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رضایان برای آمدن به پرسپولیس با مشکل مالی مواجه است اما یکی از مسئولان باشگاه السیلیه گفت که این بازیکن برای جدایی از این تیم 700 هزار دلار (18 میلیارد تومان) دریافت کرده است. همکاری با السیلیه و السیلیه. -دحیل چون رضاییان را نمی خواستند و باید دستمزد این بازیکن را می دادند.

نکته مهم دیگر مدت قرارداد رضایان است. پرسپولیس قصد داشت یک سال و نیم یا دو و نیم سال با این بازیکن قرارداد ببندد که رضایان از این موضوع خوشحال نشد و امضای قرارداد تا پایان فصل یکی از دلایل عدم تمایل این بازیکن است. برای بازگشت به فوتبال ایران یک منبع آگاه در عین حال گفت: قرارداد رضایان با پرسپولیس تا پایان فصل 6 میلیارد تن است.

دیدگاهتان را بنویسید