یحیی تصمیم عجیب خود را برای پیوستن به پرسپولیس گرفت

یحیی تصمیم عجیب خود را برای پیوستن به پرسپولیس گرفت

تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر نیم فصل پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت، آخرین بازی خارج از خانه خود را به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که به دنبال تثبیت بالای جدول است.

سرخپوشان پایتخت با 29 امتیاز به مصاف قائم شهری می روند که برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است. تقابل یحیی گل محمدی با دستیار سابقش حمید مطهری همانند سه دیدار قبلی با تداوم استراتژی منحصر به فرد سرخپوشان همراه خواهد بود.

پرسپولیس که در سه هفته اخیر مقابل استقلال، پیکان و گل گهر سیرجان قرار گرفت، با چهار مدافع و 6 هافبک بازی کرد تا جریان گل های این تیم با بازیکنان غیرمتخصص در خط حمله هدایت شود.

امتیاز مطمئن پرسپولیس در این دیدار چیزی جز سه امتیاز برای پی بردن به برتری نیست. 32 امتیاز می تواند جایگاهی باشد که این تیم را به قهرمانی در پایان فصل امیدوار کند. میانگین 2.05 جایگاه خوبی برای تیمی به حساب می آید که به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت های لیگ برتر می خواهد تصویر جام طلای قهرمانی را تکرار کند.

پرسپولیس علیرغم اینکه مهاجم ندارد اما به دغدغه ای شیرین برای هوادارانش تبدیل شده است، با حضور علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه اعتماد به نفس پیروزی را بیشتر کرده است، تا اینجای کار نقطه قطعی پرسپولیس این است. در دستان دروازه بان تیم ملی ایران.

5 گل خورده در 14 بازی نشان می دهد که قرمزها نه تنها تشنه گل هستند، بلکه به دنبال بسته نگه داشتن دروازه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید