یحیی گل محمدی تصمیم خود را گرفت؛ سرمربی پرسپولیس مهاجم سرشناس ایرانی را نمی خواهد

یحیی گل محمدی تصمیم خود را گرفت؛  سرمربی پرسپولیس مهاجم سرشناس ایرانی را نمی خواهد

به تازگی سایت یونانی «اسپورت داگ» از خروج احتمالی AAK در تابستان آینده خبر داده است. بر این اساس نام کریم انصاری فرد که پیش از این کاپیتان تیم ملی کشورمان بود در لیست شروع به چشم می خورد.

این رسانه نام 6 بازیکن آاک را در لیست خروج ذکر می کند که انصاری فرد نیز در بین بازیکنان ایرانی حضور دارد. بر همین اساس شایعاتی مبنی بر تصمیم کریم انصاری فرد برای پرسپولیسی شدن در یک سال مانده به جام جهانی شنیده می شود. انصاری فرد جایگزین علی علیپور در آخرین ترکیب تیم ملی و پیراهن او با آلیار صیادمنس شد تا در آستانه جام جهانی و یک دهه بعد جایگاهی در تیم ملی را در آستانه باخت ببیند، در حالی که به نظر می رسید در حداقل به جام حذفی جام جهانی 2022 قطر با تیم ایران باشد.

او آخرین گل ایران را در جام جهانی 2018 روسیه به ثمر رساند اما حالا حتی از سوی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت نمی شود! از طرفی او در گذشته در پرسپولیس شاگرد یحیی گل محمدی بوده و این دو خاطرات خوبی از کار مشترکشان دارند اما …

یحیی گل محمدی به دو دلیل تمایلی به خرید کریم انصاری فرد نداشت. در وهله اول انصاری فرد در این فصل تنها 4 گل برای تیمش به ثمر رساند تا در این فصل برخلاف فصل قبل که با 13 گل عملکرد خوبی داشت، فصل موفقی نخواهد داشت. این موضوع علاوه بر قرار گرفتن این مهاجم باتجربه در لیست فروش آ.سی یونان، کاهش محسوس واردات ایران را نشان می دهد.

دلیل دوم مصدومیت اخیر کریم انصاری فرد از چشم است. گویا پس از شوخی عجیب ملی پوشان با این بازیکن در جشن تولدش در اردوی تیم ملی، انصاری فرد مجبور به استفاده از عینک مخصوص در مسابقات شده و این سوال هوشیاری هواداران پرسپولیس را نسبت به توانایی فعلی او زیر سوال برده است.

بنابراین در زمان نگارش این مطلب، کریم انصاری فرد در لیست خرید تابستانی یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس جایی ندارد. سرمربی پرسپولیس به دنبال گزینه های دیگری است و گفته می شود دو مهاجم برزیلی را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید