تصمیم عجیب یحیی برای پرسپولیس; گل محمدی بازیکنان سرشناس تیمش را هم می برد

تصمیم عجیب یحیی برای پرسپولیس;  گل محمدی بازیکنان سرشناس تیمش را هم می برد

پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر مصادف با پایان سلطه پنج ساله پرسپولیس در این رقابت ها شده است تا استقلال تهران رقیب سنتی خود با جام قهرمانان عکس یادگاری بگیرد.

این موضوع انتقادهایی را نسبت به عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس در پی داشت تا آنها منتظر تغییراتی از سوی یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم باشند.

گل محمدی در نظر دارد امروز با رضا درویش مدیرعامل باشگاه دیدار کند تا تکلیف نهایی لیست مازاد مشخص شود. 6 بازیکن پرسپولیس بدون شک در لیست گل های مازاد محمدی قرار دارند اما نفر هفتم که نام حامد لک علیه او نوشته شده همچنان شرط ماندن یا رفتن را دارد. قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برای گل محمدی چاره ای جز از دست دادن یکی از دروازه بان های فعلی اش باقی نگذاشت.

همچنین عیسی القطر مهاجم پرسپولیس که بیشتر دیدارهای فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، دیگر بازیکنی است که با توجه به حواشی فصل گذشته بعید است در لیست گسترش پرسپولیس قرار بگیرد. القطر به زودی توسط پزشکان این تیم معاینه خواهد شد و گل محمدی پس از بررسی وضعیت خود در مورد ادامه حضورش در جمع سرخپوشان تصمیم گیری خواهد کرد.

نکته جالب در لیست مازادهای پرسپولیس حضور دو بازیکن اصلی این تیم در فصل گذشته است که نشان می دهد سرمربی سرخ ها از عملکرد آنها راضی نبوده اما نیمکت ضعیف تیمش او را خالی نکرده است. انتخابی جز بازی کردن برای آنها

سرمربی پرسپولیس با توجه به آغاز مراحل جذب، هیچ نگرانی برای انتخاب بازیکن جایگزین ندارد، چرا که درویش قول داده بود همه گزینه های مد نظر گل محمدی را جذب کند و توافق هم صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید