دلیل نرفتن یحیی گل محمدی مهاجم ایرانی به پرسپولیس

دلیل نرفتن یحیی گل محمدی مهاجم ایرانی به پرسپولیس

مشخص است که باشگاه زوریا اوکراین مبلغ یک و نیم میلیون یورو برای فروش زاهدی اعلام کرده است.

پیش از این خبر داده بودیم که یحیی گل محمدی پس از ناامیدی از خرید این گلزن برای چندمین بار به فکر بازگرداندن شهاب زاهدی است. البته یکی از طرف های مدجر بود و شهاب زاهدی گفت به دلیل منطقی نمی تواند به پرسپولیس بپیوندد. بند 2 میلیون دلاری این بازیکن ایرانی در قرارداد این بازیکن ایرانی با تیم اوکراینی که تیم متقاضی باید برای گرفتن رضایت نامه بپردازد. باشگاه پرسپولیس و هیچ باشگاه ایرانی با رضایت شهاب زاهدی نمی توانند این مبلغ را پرداخت کنند!

این مهاجم ایرانی چند روز پیش از طریق باشگاه پرسپولیس گفته بود دوست دارد به این تیم برگردد اما…

شهاب زاهدی به دلیل جنگ نمی تواند قراردادش را فسخ کند. در این شرایط ممکن است جنگ ادامه داشته باشد و جان و سلامت بازیکن را به خطر انداخته باشد. بنابراین زاهدی باید صبر کند تا جنگ روسیه و اوکراین اعلام شود! زاهدی برای نیم فصل به تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان پیوست اما همچنان بازیکن تیم اوکراینی محسوب می شود و تصمیمش در اختیار او نیست. بند قرارداد یک و نیم میلیون یورویی او را برای بازگشت به ایران و پرسپولیس غیرممکن کرد. سرانجام شهاب زاهدی تصمیم گرفت یک فصل دیگر در پوشکاش مجارستان بازی کند.

سرمربی پرسپولیس حالا باید به دنبال مهاجم دیگری برای تیمش باشد، هرچند امیدوار بود با خرید گلزن بلند قامت شهاب زاهدی خاطره خوش شهریار موگانلو را زنده کند، اما نشد!

دیدگاهتان را بنویسید