دلیل نرفتن هاشمی به نیمکت پرسپولیس

دلیل نرفتن هاشمی به نیمکت پرسپولیس

مهدی هاشمی پس از قهرمانی فولاد در سوپرجام فوتبال ایران گفت: سوپرجام یک بازی است و انگیزه زیادی برای بازیکنان ایجاد می کند. در این دیدار به چیزی جز پیروزی فکر نمی کردیم. وضعیت نسبتا بدی در جدول داشتیم و می خواستیم در این دیدار پیروز شویم تا بازی برگشت را خیلی بهتر از قهرمانی آغاز کنیم. خدا را شکر قهرمان شدیم و به خوزستانی ها تبریک می گویم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل تاخیرش در حضور در کادر فنی فولاد چیست، گفت: واقعیت این است که مشکلات خانوادگی داشتم چون خانواده ام از همه چیز مهمتر است. متاسفانه پدر و مادرم کمی بی حوصله بودند. خدا را شکر آنها پیشرفت کردند و من موفق شدم فوتبال بازی کنم.

سرمربی تیم فوتبال «فولاد خوزستان» با بیان اینکه قبل از بازی با پرسپولیس به روی نیمکت سرخپوشان نرفته است، گفت: همه دنیا طوری است که فقط سرمربی تیم روی نیمکت حریف می رود. اینجا اما 30 نفر روی نیمکت می روند و در اواسط مسابقه هر اتفاقی ممکن است بیفتد. همه نیمکت ها دوستان و هم تیمی های من بودند و هستند. این یک کار قلبی است و یک وقت آدم نمی خواهد نیمکت نشین شود.

هاشمی درباره زمین های پایانی این بازی گفت: پس از اخراج بازیکنی از سوی حریف، سوت ها کمی به عقب برگشت و اشتباهاتی صورت گرفت که خطا نبود و اخطار هم نداشت. فکر می کنم این مشکلات هم جزئی از فوتبال است و به نظرم در این صحنه مستحق اخراج نبودم.

دیدگاهتان را بنویسید