شرط تلویزیون برای پخش سریال افخمی / رعد و برق هنوز تمام نشده است!


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809804

سرپرست گروه فیلم و سریال پنج سیما در خصوص وضعیت پخش سریال «رعد و برق» ساخته بهروز افخمی تاکید کرد تا زمانی که کل سریال تحویل نشود نمی توانیم زمان پخش آن را اعلام کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سریال «رعد و برق» به تازگی به سریالی پرحاشیه تبدیل شده و نظرات مختلفی از سوی بهروز افهمی و مسئولان صدا و سیما مطرح شده است.

رعد و برق رمضان امسال در حالی که تنها در یک قسمت پخش شد توسط کنداکتور سیما حذف شد و دو بار پخش قسمت دوم را به چالش کشید. مشخص نبود این سریال چه زمانی پخش می شود اما چندی پیش بهروز افهمی درباره وضعیت سریالش گفته بود به دلیل به روز نبودن سیستم فنی این شبکه از شبکه پنج پخش نمی شود.

در ادامه سخنان افهمی، روابط عمومی شبکه پنج نیز در اطلاعیه ای به وعده های این کارگردان سینما و تلویزیون اشاره کرد و در بخشی از آن اعلام کرد: متأسفانه این وعده هم شکسته شد زیرا گروه همچنان در آذرماه مشغول فیلمبرداری بود!

حالا مجید هادم زاده، سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما درباره وضعیت بهروز افهمی و اینکه آیا بالاخره از این شبکه پخش می شود یا خیر، گفت: همانطور که می دانید قولی با آقای افهمی بود که انجام داد. به تعهدات خود عمل نمی کند و طبق قراردادی که وجود داشته، کار را تحویل نداده است.

وی ادامه داد: قرار بین ما این بود که هر سه روز یک بار قطعه ای به ما تحویل داده شود و در نهایت در سه هفته بعد اصل اثر با اصلاح نور و رنگ و که عقب است به شبکه تحویل داده شود. قول داد.» اما قرارداد جدید سیمافیلم و آقای افخمی برای تنظیم رنگ و نور و تحویل کار است که تاکنون 10 قطعه تحویل داده شده است و منتظر تحویل بقیه هستیم.

هادم زاده درباره اظهارنظر قبلی افهمی مبنی بر بی کیفیتی سیستم فنی شبکه نیز با یادآوری نادرست بودن این ماجرا گفت: انتظارات ما از آقای افهمی بسیار بیشتر بود.

وی در نهایت گفت: تا زمانی که آقای افهمی همه چیز را تحویل ندهد و رنگ و نور را اصلاح نکند، نمی توان زمان بندی را تعیین کرد. حتی ممکن است این مجموعه نیاز به کار مجدد داشته باشد، اما در نهایت نمی توان یک ساعت برای کنداکتور اعلام کرد تا کل مجموعه تحویل داده شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید