شهره سلطانی از چهره سالخورده خود رونمایی کرد/ عکس

شهره سلطانی بازیگر سینما عکس بدون آرایش خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد:

شهره سلطانی از چهره سالخورده خود رونمایی کرد/ عکس

عکس بدون ماسک و صورتی در پس زمینه تصویر که دارای لکه های روشن و زیر چشم کمی سیاه و تیره است. من در سال 74 بینی خود را به دلیل نقص آن به طبیعی ترین شکل ممکن عمل کردم، هرچند حادثه سال 1378 آغازی بر کج شدن آن تا به امروز بود و از ترس بدتر شدن آن کاری به آن ندارم. موهایم هر از گاهی سفید می شود و هر بار که در آینه نگاه می کنم، یک دسته مو به سفیدی نزدیک می شود که اگر آن را پشت رنگ ها پنهان نکنم، می بینید.

ظاهراً از اولین باری که در تلویزیون مهمان خانه شما شدم. جدا از عشق و محبت تو در این سی سال، چین و چروک و افتادگی صورتم بیش از پیش شده است. سختی ها و تجربه های زندگی پشت این همه سال در چشمان من است، در پیشانی ام، مثل خورشید که گاهی اگر ابر باشم، همان چیزی است که می بینی. گاهی من هم مثل همه شما دوست دارم عکس هایم را با آرایه ها و فیلترها زیباتر کنم. هر چه هستم، بالاخره زن و همسرم به دنبال هزاران زیبایی هستند. اما هر کاری که می‌کنم، خورشید نمایان است و ماهیت و حقیقت پشت تابلوها را نمی‌توان پنهان کرد.

می‌خواهم مرا آن‌طور که هستم بشناسی، همان‌طور که هستم بپذیری. با این قیافه معمولی، با همین چین و چروک ها و افتادگی و افتادگی صورتم تاکید می کنم که هنوز هم هر از گاهی مراقب پوست و صورتم هستم.

بگذار گاهی مثل بقیه عصبانی شوم

اخم کردم

شکایت کردن

من ناراحت هستم

من هم آدمی هستم با یک سری خصوصیات مثبت و منفی… البته سعی می کنم منفی نگر نباشم و روحیه خوبم را بیشتر و بیشتر کنم. با هر آنچه دارم و ندارم مرا دوست بدار، نه به این دلیل که نیستم.

راستی دیروز تولدم بود

تولد همه شما که در این روز و ماه به دنیا آمده اید مبارک باد. بیایید زندگی مشترک را جشن بگیریم و خوبی ها را به اشتراک بگذاریم. «خوشحال می شوم در کنار تبریک و دعای زیبایتان به ویژگی بارز شهره از نگاه خودتان هم اشاره کنید تا فرصتی برای خودشناسی بیشتر و تولدی دوباره باشد.

دیدگاهتان را بنویسید