شوک بزرگ سرمربی مقابل قهرمان لیگ برتر!

فاطمه جانعلی پور در پایان دیدار تیمش صنعت نوشابه نوا آمل مقابل میهمانش باشگاه فوتبال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور گفت: کارم با تیم آمل تمام شد و امروز آخرین تمرینم برای تیم صنعت نوشیدنی نوا آمل

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره دلایل قطع یکجانبه همکاری خود با تیم آمل بیان کرد: اگر شرایط به من داده می شد و تمام مطالباتم مکتوب می شد شاید می ماندم.

سرمربی تیم صنعت نوشیدنی نوا عامل ادامه داد: حتی قبل از بازی امروز که آخرین بازی در مسابقات قهرمانی بود و برای تیم ما که هفته گذشته قهرمانی آن قطعی شد کاملا تشریفاتی بود آنها قهرمانی را که شایسته آن بود بدست آوردند.

کارکنان آملی واستانی در فصل اول که تیم در شرف فولد بود کجا بودند؟

جان علیپور همچنین از حضور مسئولین اجرایی شهرستان عامل، فرماندار، معاون، اعضای شورای شهر، مدیر کل ورزش و جوانان به دلیل عدم کمک و حمایت از تیم خود در گذشته به شدت انتقاد و گلایه کرد. دو فصل و افزود: او می خواهد کاش این مسئولان در ابتدای فصل آمده بودند. حالا با توجه به حضور تمامی شبکه های تلویزیونی، خبرنگاران رسانه های تصویری و عکاسان و قطعی شدن تیم قهرمانی از هفته قبل، حاضر شدند با این تیم عکس یادگاری بگیرند!

وی ادامه داد: با اینکه میهمان بودند و خوش آمدند اما زمانی که در هفته هفتم و هشتم لیگ بودیم با وجود اینکه تیم ما سرآمد لیگ برتر بود به دلیل مشکلات مالی و علیرغم درخواست قرار بود کنار بکشیم. برای حمایت و کمک مسئولین شهرستانی و استانی جهت مشاوره و حمایت متأسفانه تیم ما کاری برای ما انجام نداد.

وی افزود: حتی خود من به عنوان سرمربی تا آخرین لحظه با چند نفر تماس گرفتم تا تیم از هم نپاشد و به سرنوشت شهروندان ساری و استقلال ساری دچار نشویم.

جان علیپور گفت: خوب اگر تیم خصوصی بود این تیم هم امروز خصوصی بود و چرا آمدند!! خوشحالم که با درایت آقای اردشیر و گروه فازا که با پیگیری های ما به کمک ما آمدند و تیم با شایستگی و اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ما در تیم آمل یک خانواده بودیم و قهرمان شدیم

سرمربی تیم صنایع نوشیدنی نوا عامل گفت: هدف ما در ابتدای فصل قهرمانی در لیگ بود و اکنون که دو فصل متوالی در تیم عامل بودم با این تیم به مقام قهرمانی رسیدیم. در لیگ دسته اول بدون شکست و در لیگ برتر 16 برد و 2 برد داشتیم.

جان علیپور ادامه داد: 80 درصد از تیم های لیگ دسته اولی که قهرمان لیگ شدند به تیم لیگ برتری ما آمدند و به نوعی در تیم آمل یک خانواده بودیم و نذر کردیم در سختی ها و شادی ها و در بازی امروز کنار هم باشیم. آخرین است. قهرمانی بود و امتیاز ما مهم نبود، بازیکنان شجاعانه بازی کردند و با برد قهرمانی را شیرین‌تر کردند.

نمی دانم پشت این تبریک ها چیست؟

سرمربی تیم صنایع نوشیدنی نوا عامل در پایان گفت: امروز خیلی ها به ما تبریک گفتند اما نمی دانند در طول فصل چه بر سر کادر فنی و بازیکنان تیم عامل آمده و خالی به سکوی قهرمانی رسیده اند. -دست.”

جان علیپور با بیان اینکه بانوان ما مظلوم هستند اما لایق بهترین ها هستند، ابراز امیدواری کرد: اگر مسئولان آمل واستانی واقعا به فکر این بازیکنان و تیم آملی هستند برای فصل آینده برنامه ریزی و حمایت کنند.

تیم صنایع غذایی نوا عامل در چارچوب هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور با نتیجه 4 بر 3 میهمان فولد هرمزگان را شکست داد و عنوان قهرمانی را در خانه به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید