شوک جدید برای فوتبال؛ حساب های فدراسیون فوتبال بسته شد


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821596

حساب های جاری FF به دلیل بدهی های انباشته مسدود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از آنجایی که مشکلات مالی فیفا در سال قبل از جام جهانی هر روز بیشتر می شود، فدراسیون درگیر مشکل بزرگی است که وضعیت فدراسیون را پیچیده می کند.

در پی برکناری موقت شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نه تنها بودجه لازم برای امور جاری را تامین نکرد، بلکه با مشکلات اقتصادی جدیدی نیز مواجه شد. فدراسیون فوتبال که این روزها قرار است در اردوهای ملی و بازی های دوستانه شرکت کند، با بستن حساب های بانکی خود وارد فاز جدیدی از مشکلات شده است.

با توجه به بدهی بیش از 80 میلیارد تنی فدراسیون فوتبال، سازمان مالیاتی تصمیم گرفت برای جلوگیری از هرگونه فعالیت حوزه مالی، حساب های جاری این نهاد قانونی را مسدود کند.

این در حالی است که بدهی فدراسیون 80 میلیارد تن است که البته اهالی این فدراسیون می گفتند این مبلغ کمتر از این است. در این شرایط رایزنی ها برای افتتاح حساب فدراسیون آغاز شد.

تعطیلی فدراسیون در حالی رخ داد که این گروه همچنان نتوانست حقوق کارکنان اخراج شده در مارس گذشته را پرداخت کند و تا زمان بحران، مطالبات تعدادی از مربیان تیم ملی ایران مانند کریم باقری، وحید هاشمیان و مهرداد حنبان را پرداخت کند.جام جهانی فوتبال 2022 در قطر به اوج خود خواهد رسید.

تیم ملی فوتبال ایران برای آماده شدن برای جام جهانی نیاز به بازی دوستانه با تیم های مطرح جهان دارد که بدون شک اعتبار زیادی را می طلبد و باید دید هیئتی که رئیس فدراسیون را موقتاً آزاد کرده است، با مشکلات و مشکلات کنار می آید یا خیر. چگونه این مشکل را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید