شوک دوم برای استقلال قبل از دربی

شوک دوم برای استقلال قبل از دربی

طی چند روز گذشته، ریکاردو ساپینتو یکی از نگرانی های اصلی خود را در مورد بازی کوین یاماگا در داربی 101 داشته است. چرا که این ستاره فرانسوی در سمت راست خط دفاعی خیال سرمربی تیمش را راحت کرد و علاوه بر آن می توانست در فاز هجومی نیز موثر باشد و در گلزنی موثر به نظر برسد اما جدای از او بازیکن دیگری از این تیم هم مصدوم شد.

با توجه به اینکه یاماگا نتوانست در تمرینات گروهی روزهای گذشته شرکت کند و بعید به نظر می رسید که در دیدار مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد، در تمرین امروز استقلال مشخص شد که عارف غلامی بعید است به فینال جام حذفی راه پیدا کند و غایب مهم دیگر آبی ها. در دربی پیش رو خواهد بود.

عارف غلامی که در نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران نتوانست تا پایان در زمین بماند و در دقیقه 85 به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و در لحظات پایانی آن دیدار خط دفاعی استقلال را تغییر داد، همچنان در نیمی از تمرین امروز تیم یقه آبی با یک چالش جدید و یک مشکل بزرگ به مصاف ریکاردو ساپینتو رفت.

این مدافع با تجربه استقلال در دیدار مقابل نساجی به دلیل درد شدید عضله زیر شکم تعویض شد و پس از آن تمرینات سختی را انجام داد و امروز به دلیل درد نتوانست تا پایان در این تیم بماند و از تیم جدا شد. زمین تمرین آبی ها، به احتمال زیاد یکی از غیبت های این تیم در دیدار فینال مقابل پرسپولیس است.

گلمی از هفته گذشته در همان ناحیه دچار درد می‌شد و با انجام ام آر آی و فیزیوتراپی سعی در حفظ شرایط بازی و تمرین داشت، اما امروز مصدومیت او جدی‌تر شده و احتمال حضور او در دربی وجود دارد. بسیار باریک .

مصدومیت عارف غلامی جدی و طولانی مدت نخواهد بود اما او باید حداقل یک هفته استراحت کند و به دلیل درد شدید قادر به بازی نیست تا ساپینتو امروز به غیر از کوین یاماگا یکی دیگر از مدافعان کلیدی خود را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید