شوک دیگری برای استقلال و سپاهان با خبرهای خوب برای پرسپولیس

شوک دیگری برای استقلال و سپاهان با خبرهای خوب برای پرسپولیس

مهدی دادرس، یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، این روزها جنجالی ترین و پیچیده ترین حکم سال های اخیر فوتبال ایران را سپری می کند. او و همکارانش باید افتضاح ترین رای در فوتبال را تایید یا رد کنند. آخرین سخنان مهدی دادرس را در این خصوص بخوانید:

* نمایندگان هر باشگاه آمدند و صحبت کردند، استدلال خود را ارائه کردند و لایحه خود را نوشتند و رفتند و ما سه ساعت به صحبت های آنها گوش دادیم، سؤال کردیم و پاسخ شنیدیم.

* من به عنوان یکی از اعضای کمیسیون استیناف نمی توانم وارد جزئیات جلسه شوم و بگویم در جلسه چه اتفاقی افتاده است، اما دفاع کردند و این دفاع مجبور شد حکم را تغییر دهد. از آنجایی که تیم های دیگر از رای هیات انضباطی سوء استفاده کردند، سعی کردند هیات تجدید نظر را برای تایید رای قانع کنند.

* رای رسیدگی به درخواست تجدیدنظر با تصمیم گیری علیرضا صالحی، رئیس هیات تجدیدنظر اعلام می شود. فکر می کنم باید یک جلسه داخلی برگزار شود. اعضای هیات تجدیدنظر با توجه به حمایت های نمایندگان تیم های درگیر در این پرونده، اجازه دهید به زوایای روشن و تاریک این پرونده نگاهی بیندازیم و سپس تصمیم نهایی را بگیریم.

* درخواست من این است که تصمیم گیری در فضایی آرام و بدون استرس باشد. اگر دو روز بعد رای صادر شود هیچ اتفاقی نمی افتد.

* رای گیری در پرونده باشگاه گل گهر ممکن است نقض شود و تایید شود اما آنچه مشخص است رای نهایی پس از بررسی های لازم انجام می شود تا حق هیچ تیمی ضایع شود.

*کمیسیون استیناف کمیته انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را تایید کرد و این یعنی باشگاه پرسپولیس باید بدهی خود به باشگاه پدیده را به طور کامل پرداخت کند. اجرای حکم و کسر بودن امتیاز یا موارد دیگر بر عهده مؤسسه دیگری است.

*حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا یک فاجعه برای فوتبال ایران است و قطعا عواقب سنگینی در پی خواهد داشت. خیلی ها درگیر بودند.

* همه مردم این روزگار که می خواهند دیگران را مقصر بدانند و زمین و زمان را اشتباه خطاب کنند. حالا چیزی که من به آتش تشبیه می کنم اتفاق افتاده است. در این آتش همه باید اول به فکر خاموش کردن آتش باشند و بعد به چیزهای دیگر فکر کنند اما اینجا همه آمدند و بنزین در آتش ریختند تا آتش بیشتر شود.

*شاید محرومیت دلایل دیگری داشته و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمات دیگری گرفته است و دادن این سه ماه شاید اصلا دوستی خاله خرس بوده است. آنچه مشخص است این است که شخصیت فوتبالی مجروح شده و باید کالبدشکافی شود.

دیدگاهتان را بنویسید