شکست میلیمتری بسکتبال بانوان جام ملت های آسیا دختران ایرانی مقابل لبنان/ نمایش قابل قبول در گام اول

ساعت: 20:13
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782440

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در اولین دیدار خود در جام B جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۱ با اختلاف زیادی مغلوب لبنان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا 2021 ب که به میزبانی اردن برگزار می شود به مصاف لبنان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 66 بر 64 به پایان رسید.

این دیدار بسیار نزدیک بعد از ظهر امروز یکشنبه 16 آبان ماه ساعت 17:30 (به وقت تهران) برگزار شد. ایرانی ها بازی را با ترکیب معصومه اسماعیل زاده، ادنا عیسیان، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند و آناهیس هداوردیان آغاز کردند.

ملی پوشان ایران کوارتر اول را با امتیازهای 21 و 21 به پایان رساندند و در ادامه کوارتر دوم را با نتیجه 19 بر 16 به سود ایران به پایان رساندند. کوارتر سوم این دیدار با نتیجه 14 بر 11 به سود تیم لبنان بود و در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه 66 بر 64 این دیدار را واگذار کرد.

ادنا عیساییان با 19 کارایی، دلارام وکیلی با 18 بازده و معصومه اسماعیل زاده با 12 کارایی موثرترین بازیکنان ایران در این دیدار مقابل لبنان بودند.

تیم ملی بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های سطح B جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۱ در اردن، روز دوشنبه ۱۷ آبان از ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت تهران) به مصاف تیم سوریه می‌رود.

6 تیم در مسابقات دسته B آسیا میزبان (امان) اردن به مصاف هم خواهند رفت. این 6 تیم بر اساس رده بندی جهانی به دو گروه تقسیم می شوند. ایران، لبنان و سوریه در گروه A و تیم های اندونزی، اردن و قزاقستان در گروه B قرار دارند که قهرمان این دوره از رقابت ها به دسته A جام ملت های آسیا صعود می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید