شک نکنید امید عالیشاه قهرمان می شود

شک نکنید امید عالیشاه قهرمان می شود

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است این تیم شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم است. ابراهیم اسدی با اشاره به این موضوع می گوید: پرسپولیس در فصل جدید بهترین و تاکتیکی ترین فوتبال را به نمایش گذاشت و موفق شد صدرنشین رقابت ها شود.

وی ادامه می دهد: آنچه در پرسپولیس مهم است روند رو به رشدی است که این تیم طی می کند. پرسپولیس با تساوی شروع کرد اما در ادامه مسابقات خیلی خوب امتیاز جمع آوری کرد و اسب خود را برای قهرمانی زین کرد. فکر می کنم با این شرایط پرسپولیس می تواند با ادامه رهبری قهرمان نیم فصل شود و سپس در نیم فصل به قهرمانی پایان فصل صعود کند.

هافبک سال های آخر پرسپولیس خاطرنشان کرد: شک نکنید در پایان فصل امید عالیشاه قهرمان لیگ برتر می شود چرا که این پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و کادری مجرب دارد که امید همه ما در پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از گذشته است.

اسدی درباره رقبای پرسپولیس نیز تصریح می کند: مدعیان قهرمانی لیگ برتر در فصل جدید، مدعیان فصل گذشته خواهند بود. باز هم فکر می کنم استقلال و سپاهان رقبای اصلی پرسپولیس هستند و گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان هم می توانند رقابت را برای قهرمانی داغ کنند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به لیست جدید کارلوس کی روش یادآور می شود: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد. شاید افراد دیگری مثل سعید صادقی، سروش رفیعی یا دانیال اسماعیلی فر می توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما این سلیقه سرمربی بود. البته آن افرادی که نام بردم هنوز شانس دعوت شدن به تیم ملی را دارند چون شایسته هستند. این سه نفر با درخشش و پشتکار خود در پرسپولیس می توانند به تیم ملی دعوت شوند و حتی به جام جهانی سفر کنند.

وی درباره مصدومیت شیخ دیاباته نیز می گوید: نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است؟ اگر اشتباه نکنم شیخ دیابات 34 سال دارد و در آن سن مصدومیت و بازگشت به تمرینات و بازی های گروهی سخت تر از سن پایین تر است. پرسپولیس در حال حاضر با یورگن لوکادیا خیلی خوب کار می کند و شاید غیبت شیخ دیاباته زیاد احساس نشود اما شنیده ام که او تا پایان نیم فصل نمی تواند به تیم کمک کند و این خوب نیست. شاید از نظر روحی و جسمی در دربی به پرسپولیس کمک می کرد. امیدوارم دوره درمان این مهاجم خیلی طولانی نباشد و بتواند به زودی برگردد و در کنار سایر بازیکنان باشد. در مورد دیابات شنیدم، او فردی بسیار مهربان و خونگرم است که همیشه لبخند بر لب دارد و برایش در پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید