ذخیره امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس و استقلال

ذخیره امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس قبل از دربی 102 برای برد تحت فشار بود اما کی می داند قبل از این دیدار خیلی ها به بازی بعدی این تیم یعنی بازی با استقلال در لیگ برتر فکر می کردند. این تیم که هنوز برای رسیدن به بالای جدول نیاز به برد دارد، می داند که تنها راه برد دربی است. علاوه بر این، برای فصل دوم در حال حاضر، نتیجه بازی های مستقیم برای رتبه بندی در جدول بسیار مهم است. یحیی گل محمدی در نشست خبری نتوانست از سوال درباره این دیدار طفره رود. او درباره دربی پیش رو گفت: چند روزی فرصت داریم تا به دربی فکر کنیم. بسیار مهم است که در روزهای باقی مانده بهبودی خوبی داشته باشید. ما به همبستگی و صمیمیت بیشتری در تیم نیاز داریم. قطعا وقتی کنار هم هستیم تیم ما از نظر فنی خوب است و معتقدم بازیکنانم می توانند در لحظات سخت خودشان را نشان دهند. دربی همیشه حساس است و امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم.»

امید اصلی یحیی گل محمدی موفقیت و رسیدن به هدف معظم له است. هافبک شمالی پالسپاشان که فصل گذشته در اکثر بازی ها به ویژه در ابتدای بازی ها به عنوان وایلد کارت استفاده می شد، در دربی بازی برگشت 90 دقیقه روی نیمکت حضور داشت و این فرصت را به استقلال داد تا پس از گلزنی، حملات خود را روی دروازه تکرار کند. پرسپولیس آماده می شود.

اما در فینال جام حذفی به جای سعید صادقی در دقیقه 89 وارد زمین شد.

نکته جالب امید این بود که پشت سر یک شوت از جناح چپ قرار بگیرد تا با پای راست و در گوشه مقابل، گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند. و با توجه به اینکه با توجه به موقعیت خط دفاعی استقلال و دروازه بان این تیم، توپ فقط به ابعاد یک سوراخ و مستقیم وارد دروازه آبی ها شد.

امید در آن لحظه انگار پشت پنالتی ایستاده بود، با پای راست توپ را به سمت دروازه سیدحسین حسینی زد و توپ با سرعتی باورنکردنی وارد دروازه جنوب شد. جایی که پرسپولیسی ها در مقابل این مکان منتظر شادی امید و حضور او بودند و کاپیتان پرسپولیس پیراهن خود را درآورد و این گل را در کنار هواداران سرخ به یاد گذشته جشن گرفت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت برای دربی روز پنجشنبه حاضر می شود. عالیشاه در دیدار با هواداران در لیست پرسپولیس قرار داشت اما یحیی گل محمدی شانسی برای حضور در این تیم نداشت و او را به زمین نفرستاد. حالا نظر پزشکان این است که عالیشاه در صورت تصمیم کادرفنی می تواند از ابتدا در دربی این هفته برای پرسپولیس به میدان برود.

اگرچه کاپیتان پرسپولیس با توجه به مصدومیت اخیر و غیبتش از میادین رسمی به دربی راه پیدا می کند، اما بعید است که در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا شرایط عالی برای دربی حذفی داشته باشد. در چنین شرایطی این سوال مطرح می شود که: در دربی بعدی پادشاه پرسپولیس کیست؟!