شگفتی هاکی روی یخ جهان از پیروزی تیم ایران مقابل سنگاپور/ اولین خبر در سایت فدراسیون جهانی، پیروزی تاریخی ایران است.


ساعت: 20:19
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813206

سرمربی تیم ملی هاکی ایران گفت: جامعه جهانی هاکی روی یخ از پیروزی تیم ایران در اولین حضور در جام جهانی مقابل سنگاپور غافلگیر شد و اولین خبر در سایت فدراسیون جهانی تاریخی است. پیروزی تیم ایران.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاوه سجی، سرمربی تیم ملی هاکی ایران درباره حضور تیم ملی هاکی ایران در مسابقات جهانی گفت: به دلیل اینکه داشتن پیست استاندارد حداقل شرط لازم برای مسابقات بود، با تاسیس ایران توانستیم به عضویت فدراسیون جهانی درآییم. .

وی افزود: دو سال پیش که 112 سال پیش موفق به عضویت در فدراسیون جهانی شدیم، اردوها و اردوهای تیم های ملی را با بازیکنان هاکی آنلاین که قهرمان آسیا بودند آغاز کردیم.

صدچی با اشاره به جام جهانی دسته 4 به عنوان عرصه بزرگ برای ورزشکاران گفت: از زمان شیوع تاج و تخت تا به امروز هیچ رقابتی برگزار نشده و حضور ما در جام جهانی دسته 4 به میزبانی قرقیزستان آغاز شده است. تیم قرقیزستان قهرمان دسته 3 بود که حالا باید در دسته 2 بازی می کرد اما به دلیل استفاده غیرقانونی از بازیکنان روسی حذف شدند و به دسته 4 رسیدند و سطح بالاتری داشتند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، 2000 تماشاگر و رئیس آنها در این مسابقات شرکت کردند و داوری به دلیل زبان مشترک با تیم قرقیزستان کاملاً هماهنگ بود و با توجه به این شرایط شاید در اولین مسابقه پیروز نمی شدیم اما می توانستیم بازی کنیم. ببند.” “بیا تموم کنیم.”

سجی ادامه داد: بازی بعدی مقابل دیدیه سنگاپور بود که جامعه هاکی جهان در بدو حضور تیم ایران از پیروزی آنها غافلگیر شدند و اولین خبر در سایت فدراسیون جهانی، پیروزی تاریخی تیم ایران است. “

سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ ایران گفت: امروز استراحت می کنیم، فردا با کویت و روز بعد با مالزی بازی می کنیم، با پیروزی کویت مدال برنز و مالزی مدال نقره ما خواهد بود. نهایی باشد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید