طارمی بهترین لژیونر آسیا شد/ آزمون، گلی زاده و صیادمنش جزو بهترین ها

ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796035

مهاجم تیم ملی کشورمان با پورتو خوش درخشید و بهترین لژیونر سال 2021 آسیا لقب گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تا پایان سال 2021، بهترین ها را برای سال در برنامه انتخاب کنید AFC این سایت همچنین سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا است که بهترین های فوتبال آسیا در سال گذشته را ارائه کرده است. در همین راستا، در مطالعه سال 2021، لژیونرهای فوتبال آسیا زیر ذره بین قرار گرفتند. AFC هستند. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود رکوردداران را در فهرست نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا در سال 2021 قرار داد.

AFC این گزارش به رکوردداران فهرست نامزدهای بهترین لژیونر هفته برای یک سال و همچنین کشورهایی که بیشترین سهم را در این فهرست دارند، می پردازد.

سایت AFC وی در همین رابطه نوشت: در سال 2021 به صورت هفتگی 10 لژیونر برتر را معرفی کردیم. اینها بازیکنانی هستند که استثنایی بودند.

در 12 ماه گذشته، ما در مجموع 35 نظرسنجی برای لژیونر هفته آسیا منتشر کرده‌ایم که 10 بازیکن برتر آسیا را که در هفت روز گذشته از قاره خارج شده‌اند، معرفی کرده‌ایم و هواداران به بهترین هفته رای داده‌اند.

در مجموع 115 بازیکن از 17 کشور AFC حداقل یک بار در لیست هفتگی، درخشش فوتبالیست های آسیایی – زن و مرد – در همه جا دیده می شود، از لیگ های بزرگ اروپایی گرفته تا مسابقات آفریقا و آمریکای شمالی.

با نزدیک شدن به پایان سال 2021، آمار و ارقام را به تفصیل منتشر کرده ایم تا بازیکنانی را که جزو 10 نامزد برتر لژیونرها در هفته آسیا بودند و سکانس نمونه آنها ستودنی است، برجسته کنیم.

در لیست ارائه شده AFC یکی از بهترین لژیونرهای آسیا با توجه به تعداد نامشان در فهرست نامزدهای بهترین لژیونر هفته قاره کهن، اسامی 4 بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به چشم می خورد.

* طارمی بهترین لژیونر آسیا / گلی زاده تست و شکارچی در لیست بهترین ها

علی گلی زاده هافبک طراحی شارلوا بلژیک و تیم ملی کشورمان در سال 2021 8 بار کاندیدای بهترین لژیونر هفته آسیا شد و در رده نهم بهترین لژیونرهای سال قاره کهن قرار گرفت.

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت در بین بهترین لژیونرهای آسیا با ۹ بار نامزدی در فهرست بهترین های هفته آسیا در جایگاه هشتم قرار گرفت.

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی کشورمان با زوریای اوکراین 11 بار درخشید و در فهرست نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا در سال 2021 قرار گرفت تا چهارمین لژیونر برتر این قاره شود.

مهدی طارمی ستاره پورتو و تیم ملی کشورمان نیز با عملکردی درخشان در لیگ پرتغال به عنوان بهترین لژیونر سال قاره کهن انتخاب شد و 20 بار نامزد دریافت جایزه لژیونر هفته آسیا شد.

* ایران با بیشترین لژیونر در رده بندی آسیا سوم است

در طبقه بندی اعلام شده AFC برای کشورهای آسیایی که بیشترین سهم لژیونر را در لیست بهترین ها داشتند. کشورمان در لیست بهترین ها 19 بازیکن داشت که 4 بازیکن از 12 بازیکن برتر از جمله مهدی طارمی بازیکن برتر جدول ما بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید