گزارش جالب AFC از ستاره های 2023; صیادمنش جانشین شایسته آزمون و طارمی


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921452

ستاره ایرانی هال سیتی ستاره آینده فوتبال آسیاست

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از ستاره جوان فوتبال ایران تمجید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان سال قدیم با گزارشی جالب به استقبال سال جدید رفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهانه آغاز سال 2023 در مورد 11 بازیکن خوش آتیه آسیا در سال 2023 صحبت کرد که در میان آنها نام الهیار صیادمنش، ستاره ایرانی شاغل در انگلیس وجود داشت.
مهاجم جوان ایرانی که با درخشش در هال سیتی انگلیس در کشورمان موج زد، حالا به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند اما با این وجود خیلی ها امیدوارند او به میادین بازگردد و راه درخشش را طی کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا صیاد منش را به عنوان یکی از ستارگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2023 معرفی کرد و از درخشش احتمالی او در سال جدید صحبت کرد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره صیادمنش نوشت: الهیار صیادمنش یکی از بازیکنان جوان قاره کهن است با اینکه 21 سال سن دارد اما از ثبات ورزشی بیشتری نسبت به سایر چهره ها برخوردار است. این بازیکن جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما هدفش حضور موفق در بازی های ملی 2023 و جام ملت های آسیا سال آینده قطر است. سبک خاص این ورزشکار و درخشش در تیم باشگاهی او را به مهره ای کلیدی برای آینده تیم ملی ایران تبدیل کرد. او می تواند در سال های آینده جانشین شایسته ای برای مهدی طارمی و سردار آزمون در تیم ملی ایران شود.

دیدگاهتان را بنویسید