گزارش AFC از افتخارآفرینی فوتبالیست های ایرانی در باشگاه های آسیایی

ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784234

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از افتخارآفرینی فوتبالیست های ایران و اردن در جام باشگاه های فوتبال بانوان آسیا به عنوان قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها می نویسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی پس از پیروزی و نایب قهرمانی امان جردن و شهرداری سیرجان در جام باشگاه های فوتبال بانوان آسیا نوشت: تیم امان جردن با صبوری مقابل نماینده ایران شکست خورد. شهرداری سیرجان در ورزشگاه عقبه. مایسا جبار و شهناز جبرین با 2 گل امان را برای نماینده ایران آوردند. این در حالی است که افسانه چترنور دیر از روی یک پنالتی برای شهرداری سیرجان گلزنی کرد.

جردن خالد نمر، سرمربی امان گفت ما در باشگاه فوتبال زنان آسیا خوب بازی کردیم. اگر بازی همه تیم ها در این رقابت ها را ارزیابی کنید، همه آنها حداقل یک بار شکست خورده اند و این نشان می دهد که سطح بازی ها بسیار بالا بوده است. به همه بازیکنان و کادر فنی برای کسب چنین موفقیت بزرگی تبریک می گویم.

وی ادامه داد: از مسابقات نماینده ایران و نحوه دفاع آنها قدردانی کردیم و به بازیکنانم گفتم صبور باشند و به میدان بروند. سعی کردیم به مدافعان نفوذ کنیم و در نیمه اول گل اول را به ثمر رساندیم. این دیدار فرصت خوبی برای بازیکنان جوانی بود که در تیم ملی حضور نداشتند. به آنها فرصت داده شد تا در این مسابقات تجربه کسب کنند تا سطح بازی خود را ارتقا دهند. امیدوارم شانس بیشتری برای حضور در چنین مسابقاتی داشته باشیم.

مریم جهانجتی سرمربی شهرداری سیرجان نیز با تمجید از روحیه جنگندگی بازیکنانش گفت: فکر می کنم دختران ایران قهرمان این دوره از مسابقات شدند. برای حضور در جام باشگاه ها مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتیم. میانگین سنی بازیکنانم 20 سال است و گاهی همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و فینال این مسابقات روز ما نبود.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنانم توجه خود را به جام ملت های آسیا 2022 هند معطوف کردند که تیم ملی فوتبال بانوان ایران اولین بازی خود را در آن برگزار می کند. جام باشگاه های فوتبال بانوان فرصت خوبی برای همه بازیکنانم بود و برای رسیدن به اینجا راه زیادی را طی کردیم و امیدوار بودیم به آرزوهایمان برسیم و این جام را با خود به خانه ببریم.

مسابقات جام باشگاه های بانوان آسیا از 16 تا 22 آبان ماه در اردن برگزار شد و با توجه به عدم برگزاری مسابقات در شرق آسیا، برنده نهایی مسابقات در غرب آسیا به عنوان قهرمان جام باشگاه های آسیا معرفی شد.

تیم شهرداری سیرجان نیز در این رقابت ها بنیادکار ازبکستان و گوکولام کرالا از هند را شکست داد و مغلوب امان جردن شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید