طارمی سلاح پورتو برای پایان دادن به خشکسالی دروازه پرتغال است

ژورنال د نوتیسیاس پرتغال در گزارشی به دیدار تیم فوتبال پورتو و پورتیموننسه که فردا در چارچوب رقابت های قهرمانی پرتغال برگزار می شود، اشاره کرد. این مقاله به انگیزه و غریزه طارمی برای پایان دادن به خشکسالی گل 200 دقیقه ای پورتو می پردازد.

JN نوشت: بازی یکشنبه مقابل پورتیموننسه فرصت بسیار خوبی برای آبی و سفیدها است تا پاس منفعل دو دیدار قبلی خود (مقابل اینتر و براگا) را جبران کنند و مهدی طارمی یکی از سلاح های گلزن سرخیو کونسیکائو است. بازیکن ایرانی در دقیقه 73 آخرین گل آبی و سفیدها را مقابل استوریل به ثمر رساند و سپس پورتو حدود 200 دقیقه بدون گل به میدان رفت.

در ادامه این گزارش آمده است: طارمی برای انجام دو بازی دوستانه در فیفادی به ایران رفت و در اولین بازی از روی نقطه پنالتی مقابل روسیه گلزنی کرد. او با بازگشت به اولیوال به ترکیب پورتو مقابل پورتیموننسه بازخواهد گشت. ; به خصوص که کونسیکائو به دلیل مصدومیت نمی تواند از اووانیلسون، دیگر ثابت خط حمله استفاده کند. اگر سرمربی به دلیل خستگی از سفر به قاره آسیا تصمیم بگیرد به بازیکن ایرانی استراحت دهد، تونی مارتینز و دنی ناماسو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طارمی که در این فصل 22 بار برای پورتو در تمامی رقابت ها گلزنی کرده است، فصل گذشته مقابل پورتیموننسه هت تریک کرد و 3 گل هم به آن تیم زد.

پورتو در حال حاضر با 58 امتیاز و 10 امتیاز کمتر از بنفیکا در رده دوم جدول قرار دارد و شانس زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ پرتغال ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید