طناز طباطبایی زیباترین زن ایران شد/عکس

طناز طباطبایی زیباترین زن ایران شد/عکس

مانتو مشکی پلکانی؛ زیبایی با حفظ طنز طباطبایی
طناز طباطبایی با نشان دادن شومینه مشکی بلند با پله همه را شگفت زده کرد. این لباس از پارچه مشکی ساخته شده بود و طرح پله های کوچک روی آن حس زیبا و زنانه ای به آن بخشیده بود. علاوه بر این، برش این روپوش به بدن اجازه می دهد تا با حفظ وقار و احترام، حالت زیبای خود را حفظ کند.

کت گشاد با بند در جلو؛ استایل کژوال طناز طباطبایی
این الگو یکی از مدل های مانتویی است که با آن بسیار سرگرم کننده دیده ایم. این روپوش اغلب در قسمت جلو با بند بسته می شود و لباس زیر را کمی نمایان می کند. این استایل همیشه با لباس های رسمی و سنتی و یا حتی با شلوار جین ساده به نظر می رسد.

ژاکت رسمی مشکی; استایل کلاسیک طناز طباطبایی
طناز طباطبایی با یک کت مشکی کلاسیک و رسمی نشان داد که چگونه به راحتی در مرکز توجه قرار بگیریم. او معمولا این نوع مراسم رسمی را می پوشد. این مانتو با یک لباس سفید در زیر و یا رنگ های روشن می تواند ترکیبی جذاب و قوی ایجاد کند.

مانتو ترکیبی آبی و سفید; آمیزه ای آرامش بخش از طنز طباطبایی
طناز در یکی از مراسم ها یک کت ترکیبی زیبا و چشمگیر را به نمایش گذاشت. این روپوش که از دو نوع پارچه با رنگ ها و نقش های مختلف ساخته شده است، حسی جدید و مدرن را به تصویر می کشد. این ترکیب غیرمعمول و خلاقانه می تواند راه خوبی برای افزایش طراوت و تنوع ظاهر شما باشد.

یکی از زیباترین استایل های طناز طباطبایی همین مدل لباس است. در یکی از جشنواره های فیلم فجر که این بازیگر سرشناس یکی از جوایز این مراسم را نیز دریافت کرد، همین تیپ را به تن کرد. در واقع این کاور الگو را باید همراه با بلوز آستین دار استفاده کرد. طناز در مراسم مذکور یک کت آستین کوتاه پوشیده بود که زیر آن بلوزی ساده با طرح های گلدار روی آستین داشت.

دیدگاهتان را بنویسید