عارف غلامی به سیم پایانی زد

عارف غلامی به سیم پایانی زد

عارف غلامی پس از دیدار مقابل مس رفسنجان که با برتری 2-1 آبی پوشان همراه بود، گفت: یک بار دیگر شخصیت تیمی خود را به همه نشان دادیم، مس یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و رکورددار است. برای بیشترین – چند گل زده. اگرچه در هفته های اخیر تیم خود را ثابت کرده ایم، اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در یکی دو هفته اخیر داشتیم، از کورس قهرمانی عقب افتاده ایم.

وی با ابراز امیدواری برای حل مشکلات استقلال، تصریح کرد: گرفتن مس در رفسنجان با امکاناتش کار ساده ای نیست. خدا را شکر می کنیم و به هواداران استقلال درود می فرستیم. امیدوارم در مسابقات بعدی هم این روند ادامه داشته باشد و با روحیه خوبی به دیدارهای حذفی برویم.

مدافع استقلال گفت: مشکلات ما از امروز و دیروز نیست، بلکه از پنج تا هفت ماه گذشته است. واقعا خسته شدیم از این همه داد و بیداد و اعتراض. خیلی از هواداران بیرون از هتل از من پرسیدند که آیا واقعا مشکلات استقلال اینقدر حاد است؟ همانطور که گفتم خدا شاهد است، مشکلات ما بیشتر از این است نه کمتر.

گلمی با بیان اینکه آبی ها همیشه سعی کرده اند مشکلات خود را با هواداران استقلال در میان بگذارند، گفت: مشکلات ما خیلی بیشتر از آن چیزی است که در رسانه ها می بینید. با این حال، بچه ها به هم چسبیده اند و سخت برای فینال لیگ برتر مقابل تراکتور و جام حذفی کار می کنند. دیدار با تراکتورسازی برای ما مهم است و برای اثبات دوباره خود باید سه امتیاز این دیدار را در ورزشگاه آزادی کسب کنیم.

وی در خصوص اعتراض تیم ها به داور گفت: دوستان متخصص که مسئولیت هم دارند به جای اینکه روی کار خودشان تمرکز کنند در برنامه های تلویزیونی نظر فنی می دهند و می گویند یک مربی چند میلیارد تومان دریافت کرده است. اگر خیلی تکنیکی و متخصص هستید روی کارتان تمرکز کنید تا 50 تیم فوتبال در لیگ های مختلف با هم برخورد نکنند. اگر خیلی متخصص هستید برای فوتبال ایران تجهیزات VAR تهیه کنید و تفاوت را ببینید.

و ادامه داد: ما خیلی وقت است که با هم صحبت می کنیم اما اتفاق خاصی نمی افتد. بیشتر این سوالات به استقلال برمی گردد. من سال گذشته در آن تیم عضویت داشتم و دیدم چه اتفاقی افتاد و تلاش شد تا تیم ما دو جام دیگر را نبرد. همه کسانی که با استقلال مشکل داشتند، دیدند که چه اتفاقات نادری می افتد، اما مشکلات داوری همیشه وجود دارد و ما خیلی نگران هستیم و این کاملاً واضح است و هیچکس نمی خواهد این موضوع را بپذیرد، خودشان به خواب رفته اند.

وی درباره مشکلات مالی ادامه داد: نزدیک به یک سال است که حمایت مالی را تبلیغ می کنیم که به باشگاه پول نمی دهد. هر یک از بازیکنان این تیم دارای هنر هستند و شما برای برندسازی هنری و باشگاهی، بینندگان و حق پخش آنها به آنها پول خواهید داد. اگر قرار است برندی را تبلیغ کنیم که چیزی برای باشگاه به ارمغان نمی آورد، چرا باید این کار را انجام دهیم؟ در نهایت توافقات شفاهی صورت گرفت. حالا شما تغییرات را به تعویق می اندازید، این کمی مشکوک است. سایر اپراتورها با تیم های دیگر قرارداد بستند و به موقع حقوق دریافت کردند. ما تبلیغ شما را انجام دادیم

گلمی در پایان گفت: بهتر است این مسائل را کنار هم بگذاریم تا هواداران دیگر نگران نباشند. آن مسئله حق استقلال است. مقامات عالی رتبه باید وارد شوند. گفته می شود دربی میلان نزدیک به یک میلیارد بیننده دارد و خیلی راحت بدون اسپانسر بازی می شود. الان با بانک شهر قرارداد تبلیغاتی نداشتیم و به عنوان تشکر از آمدن شما با مسائل مدیریتی تبلیغ کردیم. الان با اولی که چند ماه تبلیغ کردیم هیچ اتفاقی نیفتاد. امیدوارم این مسائل قبل از بازی جام حذفی حل شود. امیدوارم بعد از مرگ سهراب دارو مصرف نشود. آنها باید هر چه زودتر تصمیم بگیرند و نتیجه را به باشگاه ما اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید