عاشقانه ستاره آبی و همسرش در هوای برفی

مهدی قیدی مهاجم استقلال که در ابتدای فصل جدید شباب الاهلی امارات را به صورت قرضی ترک کرد تا دوباره پیراهن استقلال را به تن کند، پس از یک نیمه ناموفق نتوانست درخشش دوران قبلی خود در آبی‌ها را تکرار کند. فصل حضور در لیگ برتر ایران و در همان ابتدای فصل از ترکیب اصلی حذف شد و ساپینتو از بازی خارج شد.

عاشقانه ستاره آبی و همسرش در هوای برفی

کایدی که در دوران مربیگری اسکوچیچ جایگاه خود را در تیم ملی از دست داد، با حضور مجدد کی روش امید زیادی به حضور در تیم ملی و جام جهانی داشت اما سرمربی پرتغالی به مهاجم ناآماد استقلال اعتقادی نداشت. تجربه

کایدی که با قیمتی گزاف به استقلال بازگشته تا به اینجای رقابت های لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده و رکورد بسیار ضعیفی از خود به جای گذاشته است.

شاید یکی از دلایل افت ستاره استقلال در سال های اخیر، انتقال این بازیکن به تیم اماراتی باشد، انتقالی که این مهاجم را به حاشیه کشاند و ذهن ستاره به دلیل تبدیل شدن به یک نیمکت ساده دور از فوتبال بود. بعد از مدتی در تیم امارات.

مهاجم استقلال که روزهایش را در فوتبال ایران سپری می کند به نظر می رسد نقش پررنگ تری در فضای مجازی پیدا کرده و تصویری از خود و همسرش در برف زمستانی را در قالب استوری منتشر کرده است.

کایدی در این داستان کلمه عشق را به انگلیسی نوشته و قلب سفید و نماد چشم زخمی را در کنار این چوب قرار داده است.

عاشقانه ستاره آبی و همسرش در هوای برفی

دیدگاهتان را بنویسید