عذرخواهی رسمی عوامل خندوانه از واریا غفوری

برنامه جمعه شب «خندوانه» هنوز به پایان نرسیده بود که ویدیویی از آن در شبکه های اجتماعی ایران دست به دست شد. ماجرا از این قرار بود که در بخشی از بازی پازل این برنامه، شرکت کنندگان باید مرحله ای مانند بازی نام خانوادگی روی تخته سفید را پشت سر می گذاشتند.
کامران تفتی به عنوان یکی از هنرمندانی که به استقلال نیز معروف هستند در این مسابقه نام “واریا” را برای نامی با حرف “وای” نوشت. نامی که در سال های اخیر بی درنگ خاطره کاپیتان فصول گذشته استقلال را تداعی می کند. همین موضوع باعث شد رامبد جوان به عنوان مجری برنامه بلافاصله به همبازی تفتی چیزی بگوید: “نگویید این غیرقابل پخش است؟” و سپس محمد نادری نیز گفت:“واریا؟ ما آن را تغییر می دهیم.”
عذرخواهی رسمی عوامل خندوانه از واریا غفوری
با شمارش امتیاز مشخص شد که “واریا” به عنوان یک اسم با حرف “وای” از روی تخته سفید پاک شد و با اسم دیگری جایگزین شد(وحید). همان موضوعی که شاید دست اندرکاران این برنامه فکرش را نمی کردند در فضای مجازی وایرال شود، به سرعت تبدیل به سمت اول فوتبال در فضای مجازی شد.

بالاخره اتفاق دیشب برنامه تفریحی که البته ضبط آن مربوط به روزهای قبل است، پس از فروکش شدن تب جدایی کاپیتان غفوری، دوباره ترند هشتگ واریا در فضای مجازی را رقم زد. محمد بحرانی صداپیشه عروسک دوست داشتنی جناب خان که خود بارها مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم را با زبانی طنز و جدی مطرح کرده است، خیلی سریع به این اتفاق واکنش نشان داد و رسما از وریا غفوری و بینندگان برنامه عذرخواهی کرد. . با ارسال یک پست در صفحه شخصی خود
خبر خاکستری
بعد از چند ساعت رامبد جوان مجری و کارگردان “خنده دار” او همچنین با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود رسما از وریا غفوری و هوادارانش عذرخواهی کرد. او در این ویدئو می گوید: دیشب در بازی کمدی نام واریا عزیز توسط کامران عزیز نوشته شده بود و من بلافاصله شک کردم که اگر در پخش مشکلی پیش آمد و اجازه پخش نداشت، نتیجه در مسابقه به هم می خورد و مسابقه لغو می شد.” تاثیر می گذارد. پس از مشورت با شرکت کنندگان به این نتیجه رسیدیم که نام واریا عزیز را حذف کنیم، نام دیگری بنویسیم تا مشکلی برای مسابقه پیش نیاید وگرنه واریا عزیز ماست.همه بازیکنان فوتبال برای ما عزیز هستند و قصد توهین یا بی احترامی به کسی را نداریم.از هواداران واریا و همچنین از خود واریا عزیز عذرخواهی می کنیم.”

خبر خاکستری
توضیحاتی که با نگاه مجدد به فضای مجازی می یابیم به هیچ وجه پذیرفته نیست و کاربران فکر می کنند این تنها توجیه رامبد جوان برای این کار است و دلیل منطقی نیست. اما وریا غفوری در قبال اتفاقات شب گذشته برنامه موضعی نگرفته و البته بعید است در پی عذرخواهی بازیگران این برنامه قصد واکنشی داشته باشد.
0k0p2b30 خبر خاکستری
واریا که روز گذشته در کنار بازیکنان در تیم رسانه ای حاضر شد و سپس به صورت انفرادی در زمین شماره سه آزادی تمرین کرد، همچنان امیدوار است پس از بحث های جدی برای حضور در ترکیب سپاهان، فولاد و گل گهر، بتواند در جمع بازیکنان ایران به میدان برود. لیگ فوتبال سال آینده تیمی که با تجربه او مطابقت دارد باید به میدان برود. غفوری از یک تیم عراقی هم پیشنهادی دارد که از نظر اندازه و ارزش مناسب اوست، اما ظاهرا ترجیحش ادامه کار در ایران به خصوص به دلایل خانوادگی است.

دیدگاهتان را بنویسید