علیرضا بیرانوند جادوگر لیگ برتر را فاش کرد!

روز جدید :

خبروشی: سخنان علیرضا بیرانوند علیه عادل فردوسی پور ده ها رمز و راز ناگفته را در خود پنهان می کند.

علیرضا بیرانوند جادوگر لیگ برتر را فاش کرد!

دروازه بان اول تیم ملی به همراه دانیال اسماعیلی فر و عیسی آل کثیر ساعاتی پس از پیروزی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم مقابل عادل فردوسی پور در یکی از هتل های تهران نشستند و حرف هایی زدند که می تواند محل بحث های زیادی باشد. بررسی ها .

در همان روز 23 خرداد، رسانه ها به موضوع رفتن ویرا اشاره کردند و دیدیم که پیش بینی بیرانوند محقق شد. او در آن مصاحبه با درویش و پیشکسوتان پرسپولیس درگیر شد که حکایت از جدایی او داشت و حالا آن هم نزدیک است. اما برخی از صحبت های این سه نفر از پرسپولیسی ها تا به حال مورد بررسی هیچ رسانه ای قرار نگرفته است. جایی که موضوع گفتگو به جادوگری و دخالت جادوگران در فوتبال رسید. دانیال اسماعیلی فر گفت: وقتی مقابل یک تیم بازی کردیم، از بازیکن آنها که دوست من بود پرسیدم چرا بعد از درخشش این بازیکن شما در یک مسابقه، در نیمه دوم تعویض شد و دوستم جواب داد چون جادوگر از او پرسید؟ !”

از اینجا علیرضا بیرانوند بحث را در دست گرفت و گفت: من شخصا دیدم بازیکنی که در لیگ هت تریک کرده بود بین دو نیمه تعویض شد چون جادوگر می خواست او به همراه دو بازیکن دیگر و تنها سه بازیکن تعویض شوند. بازیکنان ویژه وارد زمین شدند.

علیرضا بیرانوند در تابستان 1401 به پرسپولیس بازگشت و در دو فصل اخیر با این تیم قهرمان شد و آدرسی که برای هت تریک داده بود باید در این دو فصل بررسی شود. فردوسی پور در همان مصاحبه گفت شهاب زاهدی از تیم شما هت تریک کرد و بیرانوند گفت نه، منظورش نبود. بلافاصله نام رامین رضایان که در هفته 30 هت تریک کرده بود به میان آمد و گفتند ربطی به شماره قبل ندارد. در لیگ بیست و سوم فقط این دو بازیکن موفق به ثبت هت تریک شدند. شهاب زاهدی پرسپولیس در هفته ششم مقابل پیکان که در دقیقه 89 وارد زمین شد، رامین رضایان از سپاهان که در دقیقه 67 مقابل شمس آذر در هفته 30 وارد زمین شد!

اگر گلزنی را در نظر بگیریم، این فصل سروش رفیعی تنها بازیکنی بود که در یک بازی سه پاس گل داد و در همان بازی با پیکان در دقیقه 81 بیرون آمد نه بین دو نیمه! یعنی اگر کلمه هت تریک را – چه در گلزنی و چه در گل زنی – مبنا قرار دهیم، ویژگی خاصی در گفتار این سه نفر در فصل جاری وجود ندارد. هیچ یک از این بازیکنان در بین دو نیمه تعویض نشدند.

حالا نگاه کنید به هت تریک های فصل قبل یعنی لیگ بیست و دوم که پرسپولیس با غلبه بر سپاهان قهرمان شد. محمد عباس زاده تراکتورسازی در هفته نهم مقابل نفت مسجد سلیمان، رضا اسدی تراکتورسازی در هفته هفدهم مقابل ذوب آهن، طالب ریکانی صنعت نفت در هفته بیست و هفتم مقابل نساجی، مهدی ترابی از پرسپولیس در هفته بیست و نهم مقابل مهدی قلی گهر و گلال گهر بازی کردند. در هفته 30 مقابل تراکتور و سعید سحرخائزان فن در هفته 30 مقابل ذوب آهن. اما در این گروه هیچکس بین دو نیمه زمین را ترک نکرد! طالب ریکانی در دقیقه 81 به میدان آمد، خود سحرهایزن در دقیقه 10 به میدان آمد و تا پایان بود، ترابی نیز در دقیقه 74 به میدان آمد. سه بازیکن باقی مانده یک مسابقه کامل انجام دادند.

می بینید که فصل گذشته هم بازیکنی با این مشخصات نداشتیم. فردی که در نیمه اول هت تریک کرد و به درخواست مربی یا شعبده باز بین دو نیمه زمین را ترک کرد! سوال اینجاست که آیا بیرانوند الکی گفته است؟ دانیال اسماعیلی فر چی؟ برای خود خاطره درست کردند؟ اما فرضیه دیگری هم وجود دارد و آن اینکه کلمه «هتریک» در این مورد انحراف است! یعنی بازیکنی درخشان درخشیده اما هت تریک نکرده است! اینجاست که بحث استقلال خوزستان در گفتگوی این چهار نفر معنا پیدا می کند! البته بارها سعی کرده اند داستان را به گونه ای خلاصه کنند که اسمی در میان نباشد.

در این گفتگو درباره بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان حرف های زیادی زده شد. و قدیمی ها می گفتند مردم حرفی نزنند که اتفاقی بیفتد! حتی خاطره تیمی در رختکن که شاهد دعوای بازیکنان با سرمربی بر سر این که چه کسی باعث آبروریزی شده بود، با الگوی استقلال خوزستان با تمام خصوصیاتش همخوانی دارد! اما به دو بازی دو طرفه این فصل استقلال خوزستان و پرسپولیس نگاه کنید؛ در هر دو بازی علیرضا کاظمی، هافبک جوان شماره 23 استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس خوش درخشید و در هر دو بازی تعویض شد! در آخرین دیدار علیرضا کاظمی تا دقیقه 67 دو پاس گل به جواد آقایی پور داد اما او بیرون بود! در بازی برگشت جواد آقایی پور تا دقیقه 64 دو پاس گل به علیرضا کاظمی داد، او یک گل زد اما باز هم بیرون بود!

یعنی یک جوان یک دبل در پاس گل و یک دو گل به پرسپولیس زد و هر دو بار تعویض شد! به ویژه سه بازیکن پرسپولیس از ضربه او روی توپ اروپا در بازی برگشت تمجید کردند. پس این ستاره استقلال خوزستان را در ذهن داشتند؟!