عملیات طوفان الاقصی، جبهه ضدصهیونیستی را متحدتر و قوی تر کرده است


به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب مازندران با تأکید بر حمایت دائمی کشورها از مبارزات حق طلبانه مردم فلسطین، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی موجب تقویت جبهه ضد صهیونیستی در سراسر جهان و تضعیف موقعیت رژیم اشغالگر قدس شده است.

وی ادامه داد: اکنون رژیم موقت صهیونیستی در متزلزل‌ترین شرایط خود از زمان تأسیس غیرقانونی تاکنون قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، عملیات متهورانه رزمندگان مقاومت در عمق سرزمین‌های اشغالی را نتیجه طبیعی سال‌ها ویرانگری و اشغالگری صهیونیست‌ها دانست و گفت: این عملیات متهورانه پوشالی بودن هیمنه گنبد آهنین و توان نظامی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.

وی با اشاره به جنایات غیر انسانی صهیونیست‌ها دریک هفته اخیر به ویژه بمباران بیمارستان‌ها در نوار غزه، ابراز داشت: عزم و اراده مستحکم مردم نوار غزه در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی حیرت جهانیان را برانگیخت.

سلگی با ستایش موضع پایدار کشورمان در حمایت همیشگی از مبارزان فلسطینی، خاطرنشان ساخت: دفاع از مظلوم از اصول راهبردی و ماندگار انقلاب اسلامی است که به هیچ وجه تغییر پذیر نیست.

وی با اشاره به سکوت مرگبار مجامع جهانی بویژه سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: همراهی آشکار مجامع و سازمان‌های بین المللی و نیز دولت‌های فاسد غربی با اشغالگری و ددمنشی صهیونیست‌ها لکه ننگی بر پیشانی آنهاست که هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: جبهه مقاومت با شجاعت و اقتدار کامل ضربات جبران ناپذیری بر پیکر رژیم موقت صهیونیستی وارد کرد که موجب هراس حامیان غربی نتانیاهو شد.

وی گفت: شعله‌های خشم مقدس مبارزان جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده جهان تا محو کامل غاصبان سرزمین وحی خاموش نخواهد شد.

سلگی با اشاره به اعلام آمادگی خودجوش هزاران نفر از مردم مؤمن دیار علویان برای اعزام به نوار غزه و یاری جبهه مقاومت، ضمن تجلیل از روحیه حماسی مردم عاشورایی این خطه که در عرصه جهاد و شهادت پیشتازند، اظهار داشت: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیرو به غزه ندارد.

وی بیان داشت: رزمندگان پرتوان جبهه مقاومت با بلوغ کامل عقیدتی، سیاسی و دست برتر در عملیات نظامی، طومار عمر کوتاه دولت نامشروع صهیونیستی را در هم خواهند پیچید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تأکید کرد: افشای جنایات رژیم صهیونیستی و رفتار غیر انسانی لیبرال دموکراسی غرب در حمایت از نسل کشی صهیونیست‌ها در فلسطین رسالت خطیر وفاداران جبهه انقلاب است.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید