عکس خانواده کریستیانو رونالدو پس از مرگ فرزندش

عکس خانواده کریستیانو رونالدو پس از مرگ فرزندش

کریستیانو رونالدو پس از بازگشت به زمین و زدن صدمین گل خود در لیگ برتر، از پسر کوچکش ادای احترام کرد.

مهاجم پرتغالی سفر سه شنبه خود به آنفیلد را پس از مرگ دلخراش پسرش از دست داد. رونالدو به تمرینات کارینگتون بازگشت و روز شنبه توسط رالف رانگنیک، سرمربی تیم برای بازی مقابل آرسنال انتخاب شد. توپچی ها عالی شروع کردند و در میان داوری جنجالی دو بر صفر پیروز شدند. اما رونالدو با یک گل زیبا تیمش را به بازی برگرداند. شماره 7 منچستریونایتد در دقیقه 34 آماده بود تا پاس نمانیا ماتیچ را با پای چپ وارد دروازه آرون رمزدل کند. بعد از گل به آسمان اشاره کرد تا به پسر کوچکش ادای احترام کند. رونالدو بعداً این عکس را با یک ایموجی عاشقانه در اینستاگرامش منتشر کرد.

هواداران آرسنال و منچستریونایتد در دقیقه هفتم بازی برای نشان دادن حمایت و همدردی خود با گرما، رونالدو را تشویق کردند. برنده 5 توپ طلا نیز در اوایل این هفته در آنفیلد مورد ستایش قرار گرفت و هواداران لیورپول به نشانه همبستگی آهنگ “You’ll Never Walk Alone” را خواندند.

این بیست و دومین گل فصل رونالدو از زمان پیوستن به شیاطین سرخ بود. 16 گل او در لیگ برتر به 84 گلی که در اولین فصل حضورش در انگلیس زد اضافه شد. اولین گل رونالدو در لیگ برتر 18 سال و پنج ماه و 22 روز پیش در نوامبر 2003 به ثمر رسید. سپس این اعجوبه نوجوان یک ضربه ایستگاهی را در پیروزی 3-0 مقابل پورتسموث در اولدترافورد به ثبت رساند.

رونالدو بازی را از سر گرفت اما صد و یکمین گل او در لیگ برتر به دلیل شبیخون مردود اعلام شد. یونایتد 3-1 شکست خورد.

دیدگاهتان را بنویسید