عکس مهدی طارمی در یک مهمانی مختلط لو رفت / عکس

عکس مهدی طارمی در یک مهمانی مختلط لو رفت / عکس

مهدی طارمی یکی از بازیکنان جوان و حرفه ای فوتبال کشورمان است. تلاش و تمرکز مهدی طارمی روی فوتبالش باعث شد در دنیا و در پورتو پرتغال بدرخشد. البته رشته های مهدی طارمی و همچنین بسیاری از سلبریتی ها کم نیستند. جزئیات حواشی مهدی طارمی را در ادامه با عکس هایی از حضور مهدی طارمی در پارتی شبانه مشاهده کنید.

بیوگرافی مهدی طارمی
مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر بازیکن فوتبال است. مهدی طارمی تا فارغ التحصیلی درس نخواند، اما فوتبال را از 6 سالگی نزد پدرش آغاز کرد، سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی در «پورتو» پرتغال می درخشد. مهدی طارمی با قد 187 سانتی متر و وزن 79 کیلوگرم، پاهای صافی دارد اما توانایی بازی با پای چپ را نیز دارد.

مهدی طارمی در منطقه ماهیگیری بوشهر به نام شهاب به دنیا آمد، پدرش آلیسیا فوتبالیست حرفه ای و مادرش نیز خانه دار است. مهدی طارمی فرزند آخر است و یک برادر به نام محمد (فوتبالیست) و یک خواهر دارد.

زندگی شخصی و فوتبالی مهدی طارمی
مهدی طارمی کوچکترین عضو خانواده اوست. برادر بزرگتر او محمد است که او نیز فوتبالیست است و در حال حاضر در تیم ایرانیان بوشهر حضور دارد.

مهدی طارمی در 20 فروردین 1394 در حضور بیش از 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 با ضربه پنالتی مقابل النصر عربستان یک چیپ به ثمر رساند و راه را برای حضور در جام جهانی 2015 هموار کرد. پیروزی یک بر صفر پرسپولیس.

مهدی طارمی سابقه گلزنی در دربی تهران را دارد. او در دربی 82 که با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید، دو بار دروازه استقلال را باز کرد.

مهدی طارمی در فصل نقل و انتقالات 95-96 فوتبال ایران در جریان توافق با تیم پرسپولیس تهران به طور ناگهانی در سفر به ترکیه به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود برای ماندن در ترکیه صرف نظر کرد و به پرسپولیس تهران بازگشت.

مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 95-96 انتخاب شد. مهدی طارمی جایزه بهترین بازیکن فصل 95-96 خود را در حرم امام رضا تقدیم کرد. طارمی علاوه بر این جایزه به عنوان بهترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت ها نیز انتخاب شد.

مهدی طارمی 4 ماه پس از حادثه ریزه اسپور ترکیه برکنار شد و پرسپولیس جریمه و از نقل و انتقالات محروم شد. در 12 مهر 96 یک برنامه تلویزیونی با افشای اسناد و مدارک عکاسی، یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تن از حسین هدایتی گرفته شده تا از طارمی به ریزه اسپور بدهد که این پول را خرج یک خودروی پورشه کرده است. مهدی طارمی در تاریخ 8 ژانویه 2017 به عضویت باشگاه الغرافه قطر درآمد.

افشاگری امین فردین به مهدی طارمی
امین فردین، روزنامه‌نگار سابق ایرانی که اکنون در آلمان زندگی می‌کند و به عنوان روزنامه‌نگار پاپاراتزی فعالیت می‌کند، در گزارش‌های خود از کاندیداتوری مهدی طارمی و نیلی افشار در سال‌های گذشته اظهارنظر عجیبی کرد. اما سایت پایش اقتصادی این موضوع را قاطعانه تکذیب می کند.

حواشی پارتی شیانا رضاییان و طارمی در انگلیس
چندی پیش ویدئویی با تصاویر عجیبی در فضای مجازی منتشر شد که سعی می کرد مهدی طارمی و رامین رضایان دو لژیونر تیم ملی فوتبال ایران با دو سلبریتی ایرانی در قطر رابطه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید