غوغای هواداران پرسپولیس مقابل استقلال

غوغای هواداران پرسپولیس مقابل استقلال

سیرجان گل گهر بازیکن سیرجانی که به دلیل قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران و به دلیل غیرمجاز بودن از سوی این کمیسیون در مسابقاتی که انجام داد نتوانست برای این تیم کار کند، امتیاز این بازی ها به رقبا تعلق گرفت. تبدیل شدن به ترند فوتبال ایران در توییتر.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از شکایت استقلال، پیکان و سپاهان مبنی بر غیرقانونی بودن اریک باینما، بازیکن گهر سیرجان سیرجان در سیرجان رای به لغو امتیاز این تیم و اعطای امتیاز به این تیم داد. اتفاقی که اکنون همه اهالی فوتبال به دنبال نهایی شدن آن هستند تا پس از از سرگیری روند باشگاه گهر گهر، نتیجه این تصمیم نهایی و مشخص شود.

با توجه به اختلاف امتیازات بالای جدول و رقابت شدید استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی، هواداران پرسپولیس هم اکنون دنبال روند #رای_رای_گلگهر “از دیشب” هستند تا حکم نهایی این پرونده مشخص شود و امیدوار به کاهش باشند. حریف خود جدول هواداران پرسپولیس طوماری را امضا کرده اند و خواستار بررسی این پرونده توسط بیش از 100 هزار فعال شده اند و باید دید نتیجه پنج هفته مانده به پایان فصل چه خواهد بود.

پیش از این در تصمیمی مشابه علیه موتومبا مهاجم، فدراسیون فوتبال تصمیم به کسر امتیاز این باشگاه گرفته بود که منجر به سقوط شاگردان فرهاد کاظمی شد که بعداً به درخواست رسیدگی در این خصوص تغییر یافت. اتفاقی که امید بیشتری به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش برای کاهش دو امتیازی استقلال و اختلاف امتیازشان با حریف در این راه داد.

دیدگاهتان را بنویسید