فتح الله زاده دستور اخراج مهدی پور را صادر کرد!

به گزارش فوتبالی، ماجرا از این قرار است که پس از روی کار آمدن فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل آبی ها، تحرکاتی علیه او در این تیم صورت گرفت و برخی بازیکنان از این وضعیت، رفتن مصطفی آجورلو و حضور فتح الله زاده ناراضی بودند. این را در مصاحبه ای در میکسدزون در ورزشگاه آزادی بیان کرد تا باعث عصبانیت مدیرعامل سابق استقلال شود.

فرهاد اعظم اف که مدیریت مجموعه های ورزشی باشگاه استقلال را بر عهده داشت و روابط بسیار نزدیکی با ساپینتو داشت در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها به زوایای پنهان این موضوع اشاره کرد و حکم اخراج مهدی پور را تایید کرد. فتح الله زاده گفت: روزی با ساپینتو بودم که فتح الله زاده با من تماس گرفت. او به ساپینتو گفت که مهدی مهدی پور را از تیم بیرون کند. فکر می کنم در جام جهانی بازی پرتغال و سوئیس را با هم تماشا کردیم. من این را به ساپینتو منتقل کردم. خیلی عصبانی شد. دلیلش را گفت؟ گفتم گفت مهدی پور پشت سر من حرف می زند و تیم را تحریک می کند.

مدیر مجموعه ورزشی باشگاه استقلال در ادامه به واکنش ساپینتو به التماس فتح الله زاده اشاره کرد و گفت: پاسخ شما به دیگران در مورد مشکلات فنی تیم این است که بگویی به من ربطی ندارد. تو دوست صمیمی من هستی اما بگذار این آخرین بار باشد.» در این موضوع یکی به شما خبر می دهد که باید بیایید و به من بگویید، اگر کسی نظری دارد مستقیماً به من بگوید، اگر این را به شما بگوید می داند که چیست. او اشتباه می کند به او بگو این موضوع کاملا در صلاحیت من است اجازه نمی دهم کسی به من بگوید که بازی کنم یا بازی نکنم مهدی پور یکی از بهترین بازیکنان من است فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه است اگر می گوید راستی باید از قدرتش استفاده کرد از کمیته انضباطی ثابت کرد مهدی پور اشتباه کرده است اگر با شواهد ثابت شود که مهدی پور خلاف قوانین باشگاه انجام می دهد می توانند از من بخواهند که کارم را انجام دهم به جای اینکه کسی زنگ بزند که من این یک بازیکن را دوست ندارم و من از این بازیکن یا کسی که پشت سر من حرف می‌زند خوشم می‌آید: «اینجا مدرسه یا مهدکودک نیست. اینجا باشگاه استقلال است. فوتبال هم اصول خودش را دارد.”

البته این مصاحبه آخرین انتقاد مهدی پور از فتح الله زاده نبود، اما پس از حذف مهدی پور از لیگ قهرمانان آسیا، مهدی پور بار دیگر با حمله به مدیرعامل استقلال در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: آجورلو یک تیم فوق العاده قدرتمند را با یک مربی ارشد فوق العاده خوب بست. و مدیر یک ورزشکار برای ماندن چه باید بکند؟»

دیدگاهتان را بنویسید