فرماندار شهید تبریز کجا به خاک سپرده شده است؟ / آغاز مراسم خاکسپاری ابراهیم رئیسی و یارانش در تبریز

فرماندار شهید تبریز کجا به خاک سپرده شده است؟  / آغاز مراسم خاکسپاری ابراهیم رئیسی و یارانش در تبریز

مراسم بدرقه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و 7 شهید خدمت به مصلی شهر تبریز برگزار و از آنجا به مشهد مقدس منتقل می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز نه تنها تبریز، بلکه ایران اسلامی نیز عزادار شهدایی است که خدمت به مردم را بلد نبودند. مردم آذربایجان امروز با بزرگانی وداع کردند که یادشان هرگز فراموش نخواهد شد.

به نقل از تسنیم، امروز همه در میدان شهدای تبریز گرد هم آمده اند تا آخرین وداع خود را با سید داغدیده، وزیر عزیز امور خارجه، امام جمعه عزیز، استاندار غیور و دیگر شهدا وداع کنند. مراسم بدرقه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و 7 شهید خدمت به مصلی شهر تبریز برگزار و از آنجا به مشهد مقدس منتقل می شوند.

پیکر مطهر امام جمعه محبوب روز پنجشنبه پس از تشییع در تبریز و پیکر استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در شهرستان مراغه تشییع می شود.

بالگرد حامل آقای رئیسی که دو روز پیش برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین پروژه ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بود به دلیل شرایط نامساعد جوی هنگام خروج از سد به مقصد پالایشگاه تبریز دچار سانحه شد.فرماندار شهید تبریز کجا به خاک سپرده شده است؟  / آغاز مراسم خاکسپاری ابراهیم رئیسی و یارانش در تبریز

با وجود اعزام ده ها تیم امداد و نجات واکنش سریع برای کمک به رئیس جمهور و هیئت همراه، تلاش ها برای یافتن بالگرد سقوط کرده به دلیل هوای مه آلود و صعب العبور بودن از مناطق جنگلی و کوهستانی ساعت ها ادامه داشت.

سرانجام صبح امروز گروه های امدادی مردمی و هلال احمر با کمک پهپادهای ردیاب ایرانی بالگرد سقوط کرده را شناسایی کردند.

در این سانحه هوایی آقای “سید ابراهیم رئیسی” رئیس جمهور و همراهان از جمله آقای “حسین امیرعبداللهیان” وزیر امور خارجه، “آیت الله سید محمدعلی آل هاشم” امام جمعه تبریز “مالک رحمتی” استاندار آذربایجان شرقی و همچنین رئیس محافظ رئیس جمهور به نشانه شهادت به سوی خدا شتافتند.