5 شهید گمنام در یادمان های مختلف شهر یزد به خاک سپرده شده اند


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919749

فرماندار مدرسه یزد با اشاره به تشییع شهدای گمنام در شهر یزد گفت: پنج شهید گمنام در استان یزد تعیین شده و در نقاط مختلف این شهر به خاک سپرده می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: پیکر مطهر پنج شهید مرکز استان در بوستان طبقه دوم آزادشهر، میدان حج امامشهر، نجف آباد حمیدیه، مسکن مهر علویه و مهر اکرمیه تشییع می شود. سایت مسکن.

وی در خصوص مشخصات 5 شهیدی که در یزد تشییع می شوند، گفت: شهیدی که در پارک طبقه دوم آزادشهر تشییع می شود، شهید 32 ساله ای است که در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیده است. در حال بررسی در منطقه شلمچه

استاندار یزد ادامه داد: شهید دیگری نیز در میدان حج منطقه امامشهر تشییع می شود. این شهید 35 ساله در عملیات بدر به شهادت رسید و در منطقه شرق دجله تفحص شد.

حوزه علمیه نجف آباد شهر حمیدیه را یکی دیگر از یادمان های تدفین یک شهید در یزد اعلام و خاطرنشان کرد: شهید 23 ساله ای که در عملیات پنج شهید کربلا در منطقه شلمچه به شهادت رسید در این مکان به خاک سپرده می شود.

وی مسکن مهر علویه و اکرمیه یزد را از دیگر مکان های تدفین شهدای گمنام برشمرد و افزود: شهدای 23 و 24 ساله در این دو محل دفن شدند که یکی از آنها در منطقه شلمچه تفس به شهادت رسید. و در عملیات «تنها دشمن» در سال 67 و دیگری در عملیات بدر به شهادت رسید و در منطقه شرق دجله تفحص شد.

استاندار یزد گفت: پیکر این شهدا 15 دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در 5 مکان تعیین شده به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید