فرودگاه اوبوها در جنوب عربستان مورد اصابت یک پهپاد یمنی قرار گرفت

زمان: 07:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785273

فرودگاه اوبوها در جنوب عربستان هدف پهپاد ارتش یمن قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش العربیه، نیروهای ارتش یمن یک پهپاد انفجاری را به سمت جنوب عربستان شلیک کردند و سخنگوی ائتلاف سعودی تایید کرد که این پهپاد به فرودگاه ابوها در جنوب عربستان شلیک شده است.

با وجود اینکه منابع خبری از سقوط لاشه و قطعات پهپاد در منطقه فرودگاه ابها خبر دادند، سخنگوی ائتلاف سعودی نیز مدعی شد که پهپاد را قبل از برخورد به زمین رهگیری کرده است و در حال انجام اقداماتی برای حفاظت هستیم. مطابق با قوانین بین المللی است.

این عملیات در حالی انجام می شود که ارتش و کمیته های مردمی یمن به پیشروی خود در شهر مارب در نبرد با عناصر مرتبط با عربستان سعودی ادامه می دهند. بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی روز چهارشنبه به موفقیت های جدیدی در نبرد با عناصر مرتبط با عربستان سعودی دست یافتند. یمنی‌ها موفق شدند کنترل مناطق شاکا می و اراک می را به دست آورند.

منابع آگاه اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از تحقق دستاوردهای یاد شده موفق شده اند خود را به 5 کیلومتری مرکز شهر مارب برسانند. این در حالی است که نیروهای یمنی در فاصله 8 تا 10 کیلومتری مارب قرار داشتند.

همزمان با پیشروی های قابل توجه ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر مارب، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی برای جلوگیری از تهاجم یمن، حملات خود را در مناطق مختلف این شهر افزایش داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید