قاتل دیوانه تیراندازی سپاه سراوان / تیرانداز با کمان پدرش را قبل از حمله به پایگاه نظامی کشت

ساعت: 16:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804877

سردار احمد طاهری گفت: جوان 26 ساله سراوانی پس از کشتن پدرش در اقدامی جنون آمیز با شلیک گلوله به مقر سپاه سراوان، یک شهروند را به قتل رساند و محیط بانان ستاد فرماندهی سپاه سراوان را به هلاکت رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: ساعت 10 امروز در پی تماس با مراکز فوریت های پلیسی 110 و گزارشی مبنی بر قتل مسلحانه مرد میانسالی در خانه او در منطقه سراوان روی صحنه حاضر شدند.


وی افزود: جسد مردی 58 ساله که بر اثر اصابت گلوله به سر کشته شده بود با حضور ماموران در محل رویت شد و پسر 26 ساله مقتول نیز در تحقیقات اولیه قرار داشت. او با شلیک تفنگ به پدرش که در اتاقی استراحت می کرد، به سرعت سوار موتورسیکلتش شد و از خانه خارج شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل مسلح پس از کشتن پدرش و خروج از منزل مقابل مقر سپاه در سراوان، در اقدامی جنون آمیز و همزمان تیراندازی به درب امنیت سپاه آغاز کرد. در یک دستگاه خودروی پژو پارس در حال عبور که متاسفانه راننده خودرو از ناحیه بغل مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

طاهری افزود: ماموران امنیتی ستاد فرماندهی سپاه سراوان علیرغم چندین بار اخطار و تلاش برای تحویل قاتل مسلح، در نهایت برای محافظت از خود و سایر ارباب رجوع او را با شلیک گلوله کشتند. مقتول نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

بر اساس این گزارش؛ روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس نیز ظهر امروز اعلام کرد؛ مرد مسلحی که قصد حمله به ستاد خبری اطلاعات سراوان و سپاه را داشت که با واکنش به موقع نقشه وی خنثی شد و تیرانداز کشته و یکی از شهروندان مجروح شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید