قاضی بر نتایج تیم کاراته جوانان تاثیر گذاشت/ نتایج روز اول کار را سخت کرد

ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796674

سرمربی تیم کاراته جوانان گفت: داوران اجازه ندادند تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج شایسته را کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی جعفری سرمربی تیم کاراته جوانان در خصوص نتایج مسابقات گفت: انتظار زیادی از تیم داشتیم چون نفرات خوبی داشتیم اما خواسته هایمان برآورده نشد و در نهایت این مسابقات با 2 مدال برنز قهرمان شد. تیم کاراته جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، کار ما تمام شد.

وی دلیل عملکرد ضعیف این تیم را اینگونه بیان کرد: پس از بردهای خوب تیم ملی در دور اول مسابقات، در دور دوم داوری تاثیر زیادی در نتایج داشت. به صراحت می توانم بگویم که تیم ما را سرنگون کردند. قصد بهانه تراشی ندارم، اما در دور دوم مسابقات با رقبایی از قزاقستان، عربستان، امارات و اردن روبرو شدیم که عملکرد داور منجر به فروپاشی تیم شد.

وی ادامه داد: همه می توانستیم به فینال برسیم اما داوران اجازه ندادند. به عنوان مثال در جدال شیر صفت و حریف عربستانی داوران 8 امتیاز به شیر صفت ندادند و در نهایت او بازی را با نتیجه 5 بر 2 واگذار کرد که این روند در سایر دیدارهای تیم ملی نیز ادامه داشت. و در نهایت شرایط این بود که از رسیدن به فینال مسابقات بازماندیم.

جعفری درباره سطح مسابقات قهرمانی آسیا نیز بیان کرد: سطح کیفی مسابقات نسبت به دوره های قبل بهتر شده است. کشورها دیگر تعطیل نیستند و کاراته در آسیا در حال رونق است. کشورهایی مانند قرقیزستان، امارات و کویت در آینده جزو مدعیان خواهند بود و باید وارد عرصه رقابت های آینده قوی تری شویم.

سرمربی تیم جوانان افزود: برنامه های منظم و منسجمی برای موفقیت داریم. باید این فکر را که مدال گرفتن در بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا آسان است را از بین ببریم. همه حریفان تلاش می کنند و اگر بخواهیم با اندیشیدن به گذشته جلو برویم شرایط سخت می شود.

جعفری درباره نسل اصلی گفت: قطعا در سه رده افرادی هستند که می توان به تیم بزرگسالان تزریق کرد. کاراته ایران از نظر نیروی انسانی مشکلی ندارد و در مسابقات قهرمانی آسیا هم همین موضوع ثابت شد.

سرمربی تیم جوانان در پایان گفت: باز هم تاکید می کنم قصد توجیه ندارم اما بعد از کسب مدال های فراوان در روز اول قهرمانی آسیا، روز دوم کار را برای ما سخت کرد. تشکر از همه مربیانی که در کنار تیم بودند و همچنین از مربیان سازنده تیم ملی، این بازیکنان قطعا در تورنمنت های بعدی خواهند درخشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید