کار ما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا سخت اما دلنشین است/ تیم والیبال جوانان به سبک جدید بازی می کند


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879615

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران گفت: همه تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا نام هایی دارند که کار ما را سخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پدیده بلوریساد سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در جمع خبرنگاران درباره آمادگی این تیم قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با تیم های تایلند، قزاقستان و کره جنوبی که از شاخصه های والیبال آسیایی هستند همگروه هستیم. به استثنای هند و ازبکستان، تیم های شرکت کننده در این مسابقات کاملا شناخته شده هستند، اگرچه کار ما را پیچیده می کند، اما خوشحالیم که اگر موفق شویم یا خوب بازی کنیم، مطمئن باشیم که در جنگ درستی هستیم و ما نبرد درست را رهبری کرده ایم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر افزود: بازیکنان ما از نظر جسمی و روحی در شرایط خوبی هستند. در اردوی گذشته سعی کردیم بیشتر روی جزئیات تاکتیکی تمرکز کنیم و روابط درون گروهی و بین فردی خود را افزایش دهیم. تمرینات را کم کردیم و آخرین جلسه فیزیوتراپی را دیروز انجام دادیم. امیدوارم وقتی وارد قزاقستان می شویم بازیکنان در اوج آمادگی باشند.

بلوری زاده با اشاره به اولین بازی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تایلند گفت: ما هیچ اطلاعی از تیم تایلند نداشتیم و فقط بازی تیم جوانان تایلند را مقابل ایران دیدیم اما آنقدر کند تحقیق کردیم که متوجه بازیکنان زیر 20 سال شدیم. تایلند و ازبکستان “آنها در جام ملت های آسیا بازی کرده اند و ما هر روز بازی های آنها را می بینیم. ما خیلی تلاش کردیم تا مدل و سبک بازی خود را به این تیم ها نزدیک کنیم تا خط دفاعی را از دست ندهیم و نزدیک باشیم، زیرا آنها همچنین اطلاعاتی از ما ندارند و فکر می کنند مثل قبل بازی خواهیم کرد، بنابراین امیدوارم در روز اول هم به آنها فشار بیاورم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر در خصوص آشنایی با سایر حریفان ایرانی گفت: تنها اطلاعاتی که از قزاقستان داریم مربوط به سال 2019 است. من همچنان به دنبال این هستم که اگر آنها در مسابقه شرکت کرده اند، به فیلم ها دسترسی پیدا کنم، اما همه چیزهایی که ما داریم بر اساس سبک بازی آنها و مسابقات جوانان آنها است. در رده های سنی معمولاً چند بازیکن مطرح بیشتر نداریم اما سعی کرده ایم تقریباً همه بازیکنانمان را به یک سطح برسانیم تا مثلث های درونی مان محکم باشد و تکان نخورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید