قاپ زن و زورگیر حرفه ای نبرد دستگیر شد

رئیس ششم پلیس پیشگیری کلانشهر از دستگیری سارق حرفه ای که با موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج


سرهنگ رسول بهرامی، رئیس پلیس پیشگیری ششم پلیس پیشگیری در گفت‌وگویی در تشریح این خبر گفت: پنجم آذرماه عملیات کلانتری 132 حین گشت زنی در محدوده خیابان ابوذر تهران، یک دستگاه موتورسیکلت با یک مخدوش پلاک، دو سرنشین، یک مظنون و یک موتورسوار تحت مراقبت ویژه پلیس قرار دارند.

وی گفت: همزمان متهمان به سرعت به یکی از شهروندانی که با موتور در خیابان بود نزدیک شده و گوشی موبایل وی را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این افسر اجرای قانون برای اقدامات پیشگیرانه پلیس وی به آموزش کامل ماموران پلیس اشاره کرد و گفت: با گزارش مشخصات متهمان به سایر گشت های پلیس آگاهی سارقان را دستگیر کردند.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهم برای فرار با سلاح سرد به ماموران حمله ور شد و با هوشیاری ماموران ترکیه ای موتورسوار سرقت کننده گوشی موبایل این شهروند دستگیر و راننده با موتورسیکلت متواری شد.

رئیس کلانتری ششم پلیس پیشگیری ادامه داد: با بیان اینکه با بررسی سوابق متهم در کلانتری مشخص شد متهم دارای 10 فقره سابقه کیفری است. سرقت و این اجبار است.

وی ادامه داد: شناسایی مال باخته و دستگیری متهم فراری در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد و متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.



آیا این خبر مفید بود؟