بریدن گوش و قتل/ انتقام وحشتناک 3 جوان توسط 2 زورگیر!

بریدن گوش و قتل/ انتقام وحشتناک 3 جوان توسط 2 زورگیر!

ماجرا از 30 فروردین ماه امسال آغاز شد که 2 پسر شرور در یکی از کوچه های جنوب پایتخت 3 پسر جوان را با تهدید چاقو کشتند. اما هیاهو به اینجا ختم نشد زیرا عارف، امیر و کریم به یکدیگر قول داده بودند که شاخ این دو قلدر را بشکنند.

روزنامه ایران نوشت: 3 پسر انتقام جو که به انگیزه انتقام جویی گوش های خود را بریده و دو پسر دیگر را کشتند با تلاش کارآگاهان جنایی در غرب استان تهران در جنوب پایتخت دستگیر شدند.

ماجرا از 30 فروردین ماه امسال آغاز شد که 2 پسر شرور در یکی از کوچه های جنوب پایتخت 3 پسر جوان را با تهدید چاقو کشتند. اما هیاهو به اینجا ختم نشد زیرا عارف، امیر و کریم به یکدیگر قول داده بودند که شاخ این دو قلدر را بشکنند.

اینکه این دو سارق توانسته‌اند گوشی و اموالشان را به سرقت ببرند برایشان بسیار گران تمام می‌شد، بنابراین به گفته امیر معروف به تانک، تهران را از جایی به نقطه‌ای دیگر جست‌وجو کردند تا سرانجام موفق شدند هموطنان خود را که در حومه شهر زندگی می‌کردند پیدا کنند. شهریار.

باید به نعیم و حمید درس می دادند تا قدرتشان را نشان دهند.

جسد در بیمارستان شهریار پیدا شد

سرهنگ فضل الله سواری پور، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خصوص این پرونده گفت: سوم اردیبهشت ماه سال جاری مرگ مشکوک پسری 22 ساله در یکی از بیمارستان های شهریار به پلیس آگاهی گزارش شد.

در حالی که تیمی از کارآگاهان جنایی شهریار در حال عزیمت به بیمارستان بودند، بازپرس قتل بلافاصله در بیمارستان حاضر شد و دستور انتقال جسد پسر جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد.

آثار جراحات روی بدن نشان می دهد که وی با چاقو کشته شده است.

کارآگاهان برای آغاز تحقیقات از طریق صاحب کارش که باغدار حومه شهریار است، پسر جوان را که تبعه افغانستان بود شناسایی کردند.

معمای پسری با گوش بریده شده در بیمارستان

با مشخص شدن هویت مقتول، کارآگاهان در آغاز تحقیقات خود برای حل این معما با معمای پیچیده ای مواجه شدند که در تحقیقات میدانی در بیمارستان متوجه شدند پسر جوانی همزمان در بخش دیگری بستری شده است. به عنوان مقتول به بیمارستان منتقل شد که او دوست است.

این پسر جوان که نامش نعیم است و گوشش نیز بریده شده بود توانست سرنخ های مهمی را برای حل معمای این جنایت در اختیار پلیس قرار دهد و ماموران با جمع آوری اطلاعات بیشتر توانستند رد قاتلان فراری را بگیرند.

استقرار مخفیگاه متهمان در جنوب پایتخت

کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه سه فراری که در محله ای نزدیک شوش زندگی می کردند، در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

عارف، امیر و کریم که بین 24 تا 25 ساله هستند به یگان جنایی غرب استان تهران منتقل و پس از بازجویی به جرم خود اعتراف کردند.

انگیزه متهم چه بود؟

3 متهم جوان در شهادت خود مدعی شدند زمانی که در تهران بودند مورد زورگیری مقتول و دوستش قرار گرفتند تا اینکه پس از مدتی با دادن محل سکونت تصمیم گرفتند از آنها سیاه نمایی کنند تا دیگر این کار را نکنند. .

ما برای نشان دادن قدرت گوش دادیم

وقتی رفتیم با هم دعوا کردیم حمید را با چاقو زدیم اما قصد کشتنش را نداشتیم و وقتی فرار کردیم او زنده بود سپس به سراغ دوستش که در همان نزدیکی بود رفتیم و گوشش را بریدیم و از حمید عکس گرفتیم. برای نشان دادن قدرتمان گوش قطع کن ما آن را در صفحه داستان های خود قرار دادیم…

قبل از خروج از کشور دستگیر شود

این سه متهم پس از دستگیری مدعی شدند با اطلاع از فوت یکی از مجروحان تصمیم به خروج از کشور برای بازگشت به استان خود گرفته اند که ناگهان در منزل مجردی خود در تهران توسط پلیس دستگیر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید