قتل وحشتناک قهرمان بدنسازی توسط قاتل سریالی دوست دخترش

قاتلان نقابدار که همزمان با دستگیری جدیدترین متهم فراری یکی از قهرمانان بدنسازی را به ضرب گلوله به ضرب گلوله به قتل رساندند و به آشپزخانه هجوم بردند، صحنه جنایت تکان دهنده خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد در مشهد تشریح کردند.

در 12 مارس سال گذشته، زمانی که مرد آشپزخانه در حال چرخ کردن گوشت روی کباب بود و دو زن جوان مشغول پرداخت غذا به فروشنده پشت پیشخوان بودند، ناگهان ماشینی با مداد جلوی آشپزخانه در سرعت وحشتناکی و ساکنان نقابدار با در دست داشتن شمشیر و قمه به طرز وحشتناکی به آشپزخانه حمله کردند و لیوان ها و ظروف را بیرون زدند.

دو زن جوان که از ترس می لرزیدند آشپزخانه را ترک کردند و فرار کردند. همزمان یکی از مهاجمان با شمشیر به پسر 20 ساله صاحب آشپزخانه حمله کرد و تیغه وحشتناک شمشیر را به سمت او پرتاب کرد اما ورزشکار جوان تیغه شمشیر را در هوا گرفت. و با ضربه ای آن را به زمین پرتاب کرد اما مهاجم 25 ساله در یک لحظه شمشیر را از کمرش بیرون کشید و با ضربات مهیب پسر 20 ساله را غافلگیر کرد.

تیغه قمه را طوری روی گردن و سینه خود آورد که جوان مورد نظر دیگر نتوانست از خود دفاع کند و وقتی پدرش از پشت چرخ گوشت بلند شد و غرق در خون به کف آشپزخانه افتاد و غرق در خون افتاد. به کمک پسرش شتافت، اما کسی که دستش را از شمشیر هولناک کادارا محافظت کرد، چنان زخمی شد که از درد به خود پیچید.

دعوای خونین لحظه به لحظه مرگبارتر می شد و کارگر پیر آشپزخانه به گوشه ای رفته بود و با چشمان وحشت زده می لرزید که ضارب 25 ساله نیز با تیغه چاقو روی زمین افتاد. در این هنگام 4 همدست نقابدار وی با مشاهده این وضعیت از شکستن شیشه و لوازم آشپزخانه منصرف شده و از محل پراید متواری شدند.

مدت زیادی از گزارش حادثه حمله راهزنان نقابدار به اورژانس و پلیس نگذشته بود که نیروهای امدادی به خیابان حر 19 رفتند و 3 مصدوم این درگیری وحشتناک را به مراکز درمانی منتقل کردند. از سوی دیگر ماموران پلیس با حفظ و بررسی صحنه حادثه، دقایقی بعد مشخص شد رضا گودری (مرد 20 ساله) بر اثر خونریزی شدید و عوارض ناشی از برخورد تیغه قمه به بدن جان خود را از دست داده است. از بدن او.

هنوز دو مجروح دیگر در اتاق عمل وجود داشت که قاضی ویژه قتل در طول شب در مرکز درمانی حاضر شد و تحقیقات جنایی در مورد این قتل هولناک آغاز شد، اما هیچ سرنخی از مهاجمان وجود نداشت زیرا آنها کتاب پلیس را نیز پنهان کردند. لوح افتخار .

دقایقی بعد دوربین های مداربسته به دستور قاضی دکتر صادق صفری توسط گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت و چهره یکی از مهاجمان مشخص شد اما در بررسی ها مشخص شد که وی «علی» است. – م»، ضارب مجروح ۲۵ ساله برای مداوا در بیمارستان بستری شد.

همزمان گروهی از کارآگاهان آموزش دیده به سرپرستی سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) و با راهنمایی مقامات قضایی عملیات ردیابی سایر مهاجمان متواری را آغاز کردند اما مشاهدات اطلاعاتی حاکی از آن است که همدستان نقابدار از «علی م» به شهرها رفتند، از شمال کشور گریختند.

به همین دلیل تحقیقات کارآگاهان در چند واحد اطلاعاتی و عملیاتی وارد مرحله جدیدی شد و عملیات کشف مخفیگاه مهاجمان مخفی ادامه داشت تا اینکه «علی-م» پس از ترمیم نسبی و با دستور به کارآگاهان تحویل داده شد. قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب برای افشای راز این جنایت هولناک.

از سوی دیگر بررسی های پلیسی نشان داد که جوان 20 ساله (کشته شده) از قهرمانان پرورش اندام کشور بوده که در مسابقات ورزشی نیز مدال های رنگارنگی کسب کرده است.

«علی م» (کادره، ضارب) در جریان مصاحبه های تخصصی پلیس که با حضور قاضی ویژه قتل عمد انجام شد، با بیان دلایل قبلی اظهار داشت: همیشه فکر می کردم رضا (مقتول) باعث شده دوست دخترم بمیر، ترکم کن به همین دلیل چند ماه قبل از این ماجرا وقتی با هم دعوا کردیم مورد توهین او قرار گرفتم و از او کتک خوردم چون رضا بدنی ورزشکار داشت و از من قوی تر بود!

پرونده این شکایت همچنان در شعبه قضایی مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد در حال رسیدگی بود که تصمیم گرفتم از وی انتقام بگیرم. بنابراین با تعدادی از دوستانم وارد آشپزخانه پدرش شدیم زیرا مطمئن بودم که او در آن ساعت شب در آشپزخانه کار می کرد.

اعترافات وی به تحقیقات شبانه روزی کارآگاهان انجامید و در حالی که تعدادی از متهمان دستگیر شدند، تعدادی نیز خود را به کلانتری تحویل دادند، اما «علی اصغر-ب» (یکی دیگر از مهاجمان) همچنان متواری بود. او پس از انجام یک سری حملات در یکی از پارک های شهید رجایی گیر افتاده بود.

همزمان با دستگیری آخرین متهم فراری این پرونده جنایی، تمامی متهمان به دستور قاضی صفری برای بازسازی صحنه قتل علیه یکدیگر به محل جنایت هدایت می شوند.

همزمان «علی م» که سرکرده مهاجمان کادره کش بود مقابل دوربین دادگاه قرار گرفت و ضمن تشریح جزئیات این نبرد مرگبار، سایر مهاجمان نیز نقش خود را در تخریب شیشه و لوازم آشپزخانه ایفا کردند. آنها اعترافاتی کردند که باعث ایجاد وحشت در تشکیلات شد.

گفتنی است در جریان بازسازی صحنه قتل رضا گودری (قهرمان بدنسازی) که سرهنگ ولی نجفی (رئیس اداره قتل های پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز حضور داشت، سرهنگ یکم محمد مرادی (افسر پرونده) جزئیات روند بازجویی و نحوه دستگیری متهمان را تشریح کرد و در نهایت قاضی ویژه جنایی با صدور قرار قانونی متهم این جنایت شنیع را روانه زندان کرد تا سایر مراحل قانونی پرونده طی شود. در عین حال بزرگان خواهان قصاص جان قاتل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید