قتل عام تهران اینگونه بود. چه کسی مسئول است؟

قتل عام تهران اینگونه بود.  چه کسی مسئول است؟

روز جدید : آسایشگاه و مرکز عقیم سازی سگ های ولگرد منطقه گندک دماوند که در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ با حضور مسئولان افتتاح شد، در صفحه اینستاگرام خود از کشته شدن بیش از ۱۰۰۰ سگ بر اثر گلوله شهرداری دماوند خبر داد.

آسایشگاه و مرکز عقیم سازی سگ های بدون صاحب تمامی فعالیت های خود در منطقه گندک بر اساس بخشنامه ها و رهنمودهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام می شود و تلاش می کند به بستری برای اسکان و ارائه خدمات تبدیل شود. در صورت زنده بودن فرزندخواندگی و تسلیم شدن با کمک سازمان های مردم نهاد و زیر نظر دوستداران حیوانات، ایجاد سایت برای کرم زدایی، عقیم سازی و در نهایت رهاسازی.

به گفته برخی از ساکنان محلی گندک، تعداد سگ های رها شده و محلی در این منطقه افزایش یافته است، اما از شهرداری انتظار می رفت که به جای ذبح، آب مورد نیاز آسایشگاه گندک را تامین کند و با مراقبت و ارائه تسهیلات برای آسایشگاه ها در منطقه، مکانی امن برای پرورش و سازماندهی سگ ها

گزارش ها از کشتار دسته جمعی سگ ها حاکی از آن است که شهرداری دماوند صبح امروز راه مرکز توانبخشی سگ ها را بست و به آنها شلیک کرد. ماموران شهرداری با اعمال راهکار غیرحرفه‌ای و غیرانسانی مشابه برای سگ‌های آسایشگاه گندک نشان داده‌اند که کشتن آن‌ها راه حلی ارزان‌تر از تامین نیاز سگ‌های اسکان داده شده در این آسایشگاه و تنها راه‌حل تامین آب برای شستشوی 1600 سگ است. سگ ها و بقیه امکاناتشان مرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید