قهرمانان مسابقات تفنگ بادی و تکواندو مشخص شدند


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884913

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزی-تبریز

دومین روز از پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان با معرفی قهرمانان مسابقات تفنگ بادی و تکواندو به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ستاد المپیک، دومین روز از پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی مردان در رشته های مختلف با عملکرد تیم ها و نفرات برتر در دو رشته تفنگ بادی و تکواندو به پایان رسید.


دانشگاه اصفهان در مسابقات تفنگ بادی قهرمان شد

با پایان مسابقات تفنگ بادی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانش آموزی پسران تبریز، تیم اصفهان موفق شد با کسب بالاترین امتیاز در بین رقبا بر سکوی نخست بایستد.

تیم دانشگاه اصفهان متشکل از مجید صالح شریفی، میلاد رایضی پور و حشیار فارسی در مجموع 1675.7 امتیاز، تیم دانشگاه تهران با حضور امیرخانی، علی معینی و سینا بیات نیز با کسب 1672.2 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. تیم دانشگاه علم و صنعت ایران با ترکیب علی جوادی، علیرضا یوسفی و پیمان کاشقایی نژاد و با مجموع 1615 امتیاز سوم شد.

در بخش انفرادی با پایان مسابقه تفنگ مقام اول را امیر محمد نکونام از دانشگاه جامع علمی کاربردی کسب کرد که در این مسابقات نکونام در مجموع موفق به کسب 629.3 امتیاز شد، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی در تهران با 625.6 امتیاز به مدال نقره رسید و علی رضایی از دانشگاه کاشان با مجموع 622.4 امتیاز بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.


*مقام اول تیمی دانشگاه فنی حرفه ای مازندران در رشته تکواندو

در پایان مسابقات تکواندو مردان، تیم دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران مقام اول، تیم دانشگاه شهید بهشتی نایب قهرمان و تیم دانشگاه خوارزمی به مقام سوم دست یافتند.

همچنین نتایج زیر در وزن های مختلف به دست آمد.

در وزن منهای 54 کیلوگرم: احسان عرفانیان از بیرجند به مدال طلا دست یافت و امیرحسین هوشمند از صنعتی خواجه نصیر تهران نیز به مدال نقره دست یافت. همچنین در این وزن علیرضا ناصری از هرمزگان و علیرضا غیب الا از لرستان سوم شدند.

در وزن 58 کیلوگرم: امیرحسن دوستدار از همدان سانتی مدال طلا و سید محمدرضا قریشی از شیراز نیز به مدال نقره دست یافتند. همچنین در این وزن امیرعلی دعاویان مازندرانی و امیرسالار امیری فرد از ایلام سوم شدند.

در وزن 63- کیلوگرم: عرفان از تکنسین ها و حرفه ای های مازندران طلا و محراب عباسی از صنعت سهند مدال نقره کسب کردند و توانستند اولین مدال دانشگاه خود را در المپیک به ارمغان بیاورند. امیرمحمد زارعی از خلیج بوشهر و آرمان شیری پور از ایلام نیز مشترکا به مدال برنز دست یافتند.

در وزن 68- کیلوگرم: هادی تیران ولی پور از خوارزمی از تهران طلا و امیرحسن ساداتی از فنی و حرفه ای مازندران به مدال نقره دست یافتند. حمد همتی از سازمان مردم نهاد بم و معین هاشمی از اصفهان نیز مشترکا به مدال برنز دست یافتند.

در وزن 74- کیلوگرم: مسعود کوشنیت از فردوسی مشهد مدال طلا و محمدمهدی عمادی از شهید بهشتی در تهران به مدال نقره در همین وزن و پارسا مومنی از شهید بهانر کرمان و احمدرضا مختار از شیراز نیز سوم شدند.

در وزن 80 کیلوگرم: مجتبی روحی از شهید بهشتی تهران مدال طلا و ابوالفضل تمجیدی از زنجان در همین وزن مدال نقره و امیررضا طاوسی کامکار از رازی کرمانشاه و امیررضا نوری لاله از سازمان غیرانتفاعی نبی اکرم (ص) از زنجان به مدال نقره دست یافتند. تبریز هم سوم شد

در وزن 87- کیلوگرم: یاسین علیزاده موفق شد با برتری مقابل رقبای خود اولین طلای المپیک دانشگاه ارومیه را کسب کند و سعید بهشتی از گلبهار مشهد نیز دوم شد. علیرضا دهخاوری از آیت الله بروجردی و علی جعفری از خوارزمی تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 87+ کیلوگرم: سعید فتحی از شهرکرد موفق به کسب مدال طلا شد و آرمان مهدوی راد از مازندران دوم شد. ابوالفضل طالبی از زنجان و رضا طنه از تهران به طور مشترک سوم شدند.


* دانشگاه بهشتی در توزیع مدال پیشرو است

در پایان دومین روز از رقابت های پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی مردان، تیم دانشگاه شهید بهشتی با کسب 25 امتیاز یک طلا و دو نقره کسب کرد و دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با یک طلا و یک طلا در رده اول قرار گرفت. برنز و 23 امتیاز مقام دوم و دانشگاه خوارزمی با یک طلا و یک برنز و 16 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی مردان از 12 تیر تا 14 مردادماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید